פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'ינסים פגומים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשנו 3 גינסים בחנות זארה בירושלים. אחרי כביסה ביד דהו והתכווצו. המוכר טען כי הם כובסו שלא לפי ההוראות ושאלתי כיצד הוא יודע? הוא לא ידע מה לענות וביקשתי לשלוח לבדיקה. קיבלתי תשובה שלא כובסו כראוי- וזה שקר כמובן. פניתי לשני גל בשירות לקוחות מסורבל ומיושן (אין מייל, לא ניתן לדבר עימה אלא רק בפקס ודרך מזכירות) היא ביקשה שנשלח את הפריטים ושוב, נטען כי הם לא כובסו כראוי. הפנתה אותי לבדיקה במקום אחר וכמובן אין מקום כזה.
א. כדאי מאוד להעביר ברשימות תפוצה של כולכם כי הסחורה שלהם מתחת לכל ביקורת, והם לא עומדים מאחוריה....שילכו וילמדו מקסטרו שיעור בשירות- אין אין עליהם.
ב. יש לנו אלטרנטיבות בייחוד עוד מעט- פתיחה של HM בקניון מלחה.
ג. כלקוחה שמורידה בזארה בשנה יותר מ 20000 ש"ח- חבל..חבל..
ד. פשוט יש לבקש את "הדוח" מחעבדה המהולל ולפנות לבית דין לתביעות קטנות.

גלית
כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי על המוצרים הפגומים פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

לאור פנייתה של הגב' דהן, נערכה בדיקה חוזרת ונשלח מענה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
מענה הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה