פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מחפיר, אי מענה לבעיה, זלזול , אי מתן זיכוי ועוד.... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 09' רכשתי בסניף זארה בקניון עזריאלי חולצה דקה במחיר של כ- 100 ש"ח.יצויין כי החולצה נלבשה פעם אחת בלבד! החולצה כובסה בכביסה עדינה.. לאחר הכביסה גיליתי כי החולצה החליפה צבע והרוסה לחלוטין. וניגשתי לחנות זארה היכן שהחולצה נרכשה והראתי להם את החולצה. המוכרת שטיפלה בי מילאה טופס רק לאחר שהתעקשתי שתעשה כן, וזאת לאחר זהכריזה מפורשות "לא טיפלת נכון בחולצה וזו אשמתך". החולצה נשלחה לבדיקה לשירות הלקוחות ביום 30.11.09, אלא שעד סוף חודש דצמבר לא טרחו לחזור אליי/ להחזיר לי את החולצה/ להתקשר/ להודיע וכיו"ב! לאחר מספר נסיונות התקשרות עם שירות הלקוחות, התקשרה אלי מנהלת החנות בזארה עזריאלי והשאירה לי הודעה כי הזיכוי ו/או ההחלפה אינם מאושרים ( שוב מדובר בהודעה שנתקבלה בסף חודש דצמבר!) ברי, כי אין לי ולא כלום לטיב הבדים והחולצות של רשת זארה וכי מקום והחולצה כובסה בכסיבה עדינה כפי שצויין, היה על הרשת לקחת האחריות על מוצריה. פניתי שוב לשירות הלקוחות, והפעם נאמר לי לפנות בכתב לידי הגב' שני גל. פנייתי הועברה ביום 06.01.10 , אלא ששוב עד ימים אלא טרם קיבלתי תשובה. שוב פניתי לשירות הלקוחות, ורק היום בשעות הצהריים נאמר לי כי נשלחה תשובה בכתב לכתובת שאינה נכונה ( לא ברור מי נתן את הכתובת הנ"ל) , כאשר התרעמתי נאמר לי כי מדובר בטעות אנוש ( כמובן, איך לא?) ובכל אופן התשובה שלילית וכי יש באפשרותי לקחת את החולצה למעבדה חיצונית ובאם יתברר כי אני צודקת אזי הם ישלמו את עלות הבדיקה וכי אם אני אשמה אני אשא בבדיקה. ברי כי פתרון הנ"ל מבזה וזו בלשון המעטה. על מנת לקבל זיכוי בגובה 100 ש"ח עליי לקחת יום חופש, להתרוצץ ולחפש מעבדה חיצונית, אשר בהתאם לתלונות קודמות שפורסמו כאן- מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. אציין כי אנני לקוחה קבועה של הרשת ומוציאה מדי שנה אלפי שקלים על מוצריהם. הפעם הראשונה בה נזקקתי לשירות- זו ההתנלהות הקלוקלת בה נתקלתי. הרי רק משליחת המכתבים, בזבוז הזמן ושיחות הטלפון- השקעתי סכום הגבוה מ- 100 ש"ח.האם זה טיב השירות שרשת זארה חרטה על דגלה?
אציין כי יש בכוונתי לפנות לאגודה לצרכנות.
עלבון, כספי, סוג הנזק :
זיכוי + פיצוי על הטרטור פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
פנייתה של הגב' חברמן טופלה בשנית במוקד השירות ונמסר מענה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
מענה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה