פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסד כספי וסחורה פגומה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף הקריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב! שמי מיכל משה ואני לקוחה של zara שנים רבות. ב-16/02 רכשתי חולצה בסניף גרנד קניון של רשת זרה, כאשר הגעתי הביתה גיליתי כי קיים חור גדול בבית השחי. כמובן, שיומיים לאחר מכן (ברגע שיכולתי) הגעתי לחנות בקריון ונאמר לי שמכיוון שלבשתי את החולצה לא אוכל לקבל פריט חדש אלא ניתן רק לשלוח את החולצה לתיקון. יש לציין שלא לבשתי את החולצה אלא מדדתי אותה בבית וברגע שראיתי את החור הורדתי אותה מיד. בוודאי שכל בעל היגיון יבין שלא ניתן ללבוש את החולצה עם חור כ"כ גדול. היחס שקיבלתי היה של לקוחה סוג ב', איני חושבת שיומיים לאחר שרכשתי מוצר שהיה פגום, אני אמורה לקבל בחזרה למיטב כספי סחורה פגומה, גם אם מתוקנת. אני מאוד מאוכזבת הן מהרשת והן מהיחס הגרוע בה ללקוחות, וממליצה לכולם לבדוק טוב טוב את הסחורה שלהם לפני שהם יוצאים מהחנות!
כספי סוג הנזק :
מוצר חדש פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.

לאור פנייתה של הגב' משה, נערכה בדיקה בשנית ונשלח מענה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
מענה הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה