פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפת בגד חדש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 12.6.10 קיבלתי מתנה, שלא היתה לטעמי. יום למחרת (13.6.10) ניגשתי לזארה סניף רחובות ע"מ להחליף את המתנה שברשותי. בפועל נודע לי שפתק ההחלפה בן יותר מחודש. לאחר שלא מצאתי אף פריט להחלפה , סירבה המוכרת להביא לי זיכוי.
ה"שירות" שקיבלתי מעובדת החנות שעבדה באותה העת בקופה ומ"מנהל הסניף" היה גרוע ומזלזל.
המנהל, שסרב להזדהות בפני, פטר עצמו מאחריות בכך שהפנה אותי למוקד שירות הלקוחות.
בסופו של דבר, יצאתי כלעומת שבאתי- עם בגד, שאין לי כל כוונה ללבוש ועם עוגמת נפש גדולה.
כלקוחה קבועה של הרשת, התאכזבתי מאוד לגלות כי רשת זארה אינה דוגלת בגישה שירותית ואף מתזזת את לקוחותיה בכוונה לייאש אותם מלדרוש את המגיע להם.
כמנהלת בחברה יצרנית, אני מודעת לחשיבות העצומה שבשירות הלקוחות , הלוקח בחסר אצלכם. הלקוח הינו הליבה של העסק וצריך להיות במקום הראשון בסדר העדיפויות.
נראה שלרשת זארה חוקים משלה, שלא יקדמו אותה כלל בתחרות הגואה בין רשתות האופנה השונות.

מה שבטוח הוא שאני לא אחזור לרכוש אצלכם, ואמליץ לכל מכריי לפעול כמוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה