פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של עובדי הסניף בקריון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בתאריך ה-11/6/2010, הגעתי לסניף זארה בקריון, קרית ביאליק. על אחד הסטנדים של המבצעים היה שלט של חולצות ב-139.99 ש"ח, לקחתי את אחת החולצות מהסטנד במחשבה שהיא אכן עולה 139.99, אך כשהגעתי לקופה נוכחתי לדעת שהקופאית חייבה אותי בסכום של 169.99 ש"ח, אז שאלתי אותה למה חויבתי יותר מהסכום של המבצע והיא ענתה לי שכנראה מישהי שמה את החולצה הזאת סתם במקום שראיתי. יש לציין שהסתובבתי בחנות במשך שעתיים ואפילו פעם אחת לא ניגשה אליי עובדת של החנות לשאול אם אני צריכה עזרה(!). ניגשתי בחזרה לסטנד בידיעה שראיתי עוד 10 חולצות מאותו סוג באותו מקום. ואכן כשהגעתי לסטנד ראיתי שצדקתי וחזרתי לקופאית כדי להסביר לה שוב את המצב. הקופאית הפנתה אותי למנהלת המשמרת וגם לה הסברתי את המקרה - והמנהלת משמרת (הילה) ברוב חוצפתה רמזה שאני זאתי ששמה את החולצות שם ואמרה לי שאין מה לעשות ושזה המחיר. על טעות שעובדת הסניף ביצעה, אני לא צריכה לשלם ואם שמו את זה במקום שגוי זו אינה בעייה שלי.
המקרה גרם לי בתור לקוחה קבועה של זארה לא להאמין לשום מבצע של הרשת ולא לרצות לחזור לרשת הזו.
בנוסף היחס של העובדים בסניף היה מגעיל ביותר, לא שירותי, לא אדיב ואף מזלזל.

כספי סוג הנזק :
קבלת הפריט במחיר של המבצע. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.
פנייתה של הגב' שני נבדקה מול הגורמים הרלוונטים וניתן מענה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
מענה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה