פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת פריט נושא התלונה:
שולמן ראובן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהשך לשיחה טלפונית עם נציגת שירות לקוחות בשם שלומית התבקשתי לפנות בכתב.
בתאריך 06/06/2010 רכשתי שמלה, חשבונית מס/ קבלה: 276039 שקוד הפריט הינו : 00881029I0173104 בקניון באר שבע.
לאחר מדידה בבית החלטתי להחליף את הפריט. פניתי לסניף נצרת הנמצא קרוב למקום מגוריי. נאמר לי בסניף שחסרה לי חגורה ולא ניתן להחליף כך את הפריט.
אני מדדתי את השמלה ללא חגורה, ולא נאמר לי שמגיעה לי חגורה וכך גם קניתי אותה.
על כך שהשמלה מגיעה עם חגורה נודע לי רק כאשר פניתי לסניף בנצרת כאשר רציתי להחליף את השמלה ולצערי נאמר לי שהם אינם מוכנים להחליף לי אותה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.

פנייתו של מר שולמן נבדקה בשנית וניתן מענה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
מענה הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה