פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים מזארה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי נעליים בזארה לאחר מס' ימים החלטתי לנעול את הנעליים החדשות ולצאת לפגישה שהיתה לי. 10 דקות מרגע יציאתי מהבית הרגשתי שבכל צעד הנעל שורטת אותי מאחור בקרסול ומקדימה מעל האצבעות. זאת אחרי שמדדתי את הנעל בחנות אך לא הבחנתי שהיא כואבת כ"כ. ברגע שהגעתי אל היעד הורדתי את הנעליים וראיתי שלפוחיות אדומות וכואבות ,וצילמתי אותן נאלצתי לבטל את הסידורים שלי לשעות הקרובות, התחלתי לשים פלסטרים שנקרעו לאחר שתי דקות וניירות טישו רק כדי להצליח ללכת החוצה לתפוס מונית , הליכה של 5 דקות שעלתה לי בכאבים מייסרים. כלקוחה של זארה מזה שנים רבות אני מרוצה מאוד מהשירות ומטיב המוצרים , זוהי פעם ראשונה שאני נתקלת בכזה יחס:
פניתי לסניף ממנו רכשתי את הנעל , בחור בשם אדם טיפל בפנייה שלי בחוסר עניין ושלח את הנעליים ל"מעבדה" כעבור שבועיים בערך קבלתי הודעה קולית שהמוצר שלי חזר בצירוף מכתב אישי.
במכתב צוין כי "לא נמצא כל פגם והנעל ראויה לשימוש" תשובה שמאוד לא מכבדת אותי לא את כנותי וכספי ולא את הזמן שלי ומכיוון שלא היה בכוונתי לקבל תשובה שלילית ולחזור עם הנעליים הבלתי ראויות לשימוש הללו הביתה ניסיתי במשך שעות ארוכות להתקשר הן לשירות הלקוחות והן לסניף עצמו. זה עלה לי בהרבה זמן והמתנה אך ללא מענה. קיבלתי את הנעליים חזרה כי נמסר לי מאדם שהוא סיים לטפל בי ושאם אני רוצה עליי לפנות לשירות הלקוחות.
אני קונה מספיק כד לדעת ששירות מינימלי הוא כזה שהחנות ממנה רכשתי תעמוד מאחורי כאשר מוצריה אותם רכשתי במיטב כספי פגומים ואינם לטעמי.
לא יתכן שאני חוזרת לסניף ומשוחחת עם אותו אדון נחמד שלא היתה לו שום בעיה למכור לי מוצר אך קשה לו מאוד לתת לי תשובות הוגנות וראויות כשהמוצר אינו ראוי לשימוש. אני נשלחת שוב ושוב לנסות לתקשר עם אנשים שאינני מכירה באיזשהו משרד שירות לקוחות שאינני מכירה את טיב השירות בו כי אין ממנו מענה בשום שלב!
אני הלקוחה ,להזכירכם . ואני טוענת שהמוצר אינו תקין, על מנת לגלות שהוא אינו תקין נאלצתי להשתמש במוצר ולהווכח בדרך הקשה .אם מי שענה לתלונתי לא מאמין לי הוא וכל אחד מכם מוזמן לנעול את הנעל הזו לחצי שעה בלבד ולהווכח בעצמו.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי, שאינה תואמת כלל את פרסומי החברה, שטוענים כי " אחת ממטרות החברה הינה "לטפח נאמנות ארוכת טווח בין החברה ל...קהל לקוחותיה...".
זמן\ כסף סוג הנזק :
החלפה \זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל , מנהלת שירות ו שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה על פנייתכם.
מוקד שירות הלקוחות יצר קשר עם הגב' בן אבו וניתן מענה לפנייתה.
בברכה,
תגובה:
יצירת קשר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה