פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם ענק במוצר החברה, שירות לקוי ושרירותיות! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד קניון "סי-מול" כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה במיטב כספי (מכופתרת בצבע תכלת מהקולקציה החדשה) לבשתי אותה פעם אחת... כיסבתי אותה לפי ההוראות... אך הפלא ופלא החולצה היתה מלאה כתמים בצבע תכלת! היא פשוט הוציאה צבע על חולצות אחרות שלי הרסה אותן וגם הרסה את עצמה! כשהגעתי לסניף אשדוד של החברה (שזה 3 שבועות מיום הרכישה!!!) הסתכלה עלי המוכרת (הצעירה וחסרת הנסיון בשירות לק') ואמרה לי טוב זה נשלח למעבדה כניראה לא כיבסתם את זה כמו שצריך! אמרתי לה גברת אני לא זוכר שהיית ליידי שכיבסתי את החולצה... ואגב כיבסתי בדיוק אבל בדיוק כמו שצריך (אני מתלבש אלגנט כל הזמן ויש לי ערמות של חולצות אלגנט ואף אחת לא נהרסה בכביסה כולל המותגים של זארה!!!) היא קראה למנהלת והמנהלת עוד הגדילה לעשות ולומר לי "זה בטוח כתמים של שמן!" עוד יותר הפליאה אותי מהחוסר ידע המקצועי שלה ומהשרירות בא היא קובעת שאני מסתובב ליד שמן! (אני שמאי במקצועי את רוב היום אני ממלא במילוי דוחות והקלדתם במחשב! ושם ממש אין שמן...)
בקיצור גם מנהלת החנות אמרה לי את אותו דבר, ועלי, לק' ותיק של החברה כפו בדיקת מעבדה שתימשך 14 ימי עסקים ורק אז יחזירו תשובה!

למדתי מהמקרה הזה כמה דברים על זארה:
1. להפסיק לרכוש שם!
2. להעביר את המסר הלאה לשאר חברי ושיזהרו גם הם לא ליפול בפח!
3. לדעת שגם במקרה של בעיה אין אוזן קשבת בחברה וכולם מתנהלים ללא מחשבה ובשרירות כאילו הלק' חייב להם משהוא!

ולמדתי כשיש תקלה מה שזארה עושים:
1. מתנערים ישר ללא סיבה מכל אחריות!
2. שולחים מנהלות שלא מבינות בבדים ושקובעות החלטות ברגע ללא ניסיון!
3. שולחים לבדיקות מעבדה אשר מכורות מראש (המעבדה מקבלת כסף מהחברה לכן היא לא בצד ההוגן)

ואני סה"כ רכשתי חולצה ויצאתי בנזק:
1. שאר חולצות שנצבעו באותו הצבע!
2. חולצה הרוסה ח-ד-ש-ה, וגם אחרי הבדיקת מעבדה יוצא שלבשתי אותה פעם אחת אחרי כמעט חודשיים שהיא "אצלי"!
3. הנסיעות לקחת את החולצה לחנות ובוודאי להחזיר אותה בחזרה אחרי הבדיקה, יעלו לי 70 ש"ח!

המסקנה היא "זארה" נ-כ-ש-ל-ה בטיפול לקוי של פגם שהיא ייצרה אותו ושלחה לבית עוד לק' לא מרוצה כעוס מאוכזב ואחד שיעביר את עוד הרבה הלאה ולהרבה אנשים!
טירטור על לא עוול בכפי! סוג הנזק :
היה צריך להחליף את החולצה בחדשה מיידית בחנות עם הצגת הפגם! פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה