פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזלזלת משפילה ומבישה - סניף דיזינגוף סנטר הגב' קטיה סביס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
היום ביתי הגיעה לסניף דיזינגוף סנטר להחליף מכנס ג'ינס שניקנה בסניף , להפתעתה הרבה "המוכרת" הגב' קטייה אמרה לה :כיון שהג'ינס נלבש??? אין אפשרות להחליפו. להד"מ !!!!בנוסף ביתי אמרה שהמוכרת הרימה את קולה , העליבה , שאלה מה זה "שוק" ?...כמובן שביתי מיד התקשרה אליי והבנתי בדיוק למה התכוונה ביתי בתאור המוכרת...??? שאלתי את הגב' קטיה סביס , איך יתכן כי היא טוענת שהילדה שיקרה?? ואם טענתה כי המכנס נלבש על אחת כמה וכמה אני דורשת את החלפתו מיידית!!! ומדוע נמכר לה מכנס לבוש??הגב' החצופה והעצבנית המשיכה וצווחה גם עליי , האם זו החזית של ZARA? שנים ביתי קונה עם חברותיה בגדים ב- ZARA מעולם לא קיבלה יחס שאפילו מתקרב לסנסציה שהגב' קטייה נהגה בחנות מעבר לכך שזו זכותה המלאה של ביתי להחלפה כפי שהמדיניות שמצויינת בשילוט בקופות החנויות ועל גבי חשבונית הקנייה, הינה לאפשר החלפת פריטים בתוך 30 יום מיום רכישת הפריט, בצירוף חשבונית (במהלך העונה). החלפה זו אפשרית בתנאי שהפריט לא נלבש/ כובס והתוויות הפנימיות לא נגזרו.ביתי עמדה אחד לאחד בכל אחד מהתנאים .בודאי שלא אמורה היתה הן היא והן אני "לקבל קיטונות של זעם" במקום שירות.
בסוגריים אציין כי גם "בשוק" לדסרי הגב' קטייה בודאי שלא מתנהגים חושדים ומשתלחים כמוה.
כספי סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה