פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'ינס פגום שנכרש בסניף זארה- אשדוד נושא התלונה:
טל שי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מערכת אתר "תלונה",
שלום רב.
בחודש 8/2010 רכשתי בזארה- סניף אשדוד מס' פריטים בסך קניה של כמעט אלף ש"ח.
באותה קניה רכשתי ג'ינס שחור. לאחר פעם אחת בודדת שלבשתי את הג'ינס, רחצתי אותו לפי הוראות הכביסה המצוינות על התו שעל הג'ינס.
לאחר שהג'ינס התייבש היו עליו מס' כתמים לבנים וסיבים לבנים שאין לי חלק ולו המזערי ביותר בגרימת הנזקים הללו.
הייתי צריך להגיע עד לאשדוד שוב, דבר שהצריך ממני בזבוז זמן וכסף כדי להגיע לחנות שאינה זמינה בעיר מגוריי, על מנת לשלוח לחברה את הג'ינס בצירוף תלונה על נזק.
החברה כמובן מיצתה את נוהל התשובה עד "14 ימי עבודה", עד לתשובה שנשלחה ע"י שני גל, מנהלת קשרי לקוחות, כי הנזק שנגרם לג'ינס, נגרם על ידי נזק חיצוני, שהשד יודע מה זה אומר "נזק חיצוני"?!
ג'ינס לא אמור להראות איך שהג'ינס הזה נראה לאחר כביסה, אפילו לאחר שימוש של שנה.
שלחתי שוב, לחברה פקס עם תשובה כי הנזק לא נגרם על ידי, אלא שהמוצר שלהם הוא פגום, ותיארתי בכתב את השתלשלות הדברים.
ראיתי שהתשובה מהחברה מתעכבת שוב, עד "14 ימי עבודה", ויצרתי קשר עם שירות לקוחות שם נאמר לי כי קיבלתי שוב תשובה שלילית לפקס ששלחתי.
ביקשתי שיפקססו לי את התשובה, כי אין לדעת, אולי ייקחו עוד "14 ימי עבודה" עד שהמכתב יגיע לדואר. והאבסורד הוא שבמכתב מצוין, ואני מצטט: "קבוצת זארה אכן שמה בראש מעייניה את שביעות רצון לקוחותיה מחוויית הקניה ברשת, בדגש! על השירות הניתן ללקוחות...".
אני מאוד מאוכזב מהחברה, ואני חושב שמחירי החברה אינם שווים לכל כיס, והמוצרים שלהם כלל לא זולים.
החברה צריכה להתבייש שחברה בסדר גודל של זארה מסרבת לזכות אותי.
הדבר מבחינתי עבר איזשהו גבול של שירות לקוחות גרוע וזלזול באמון הצרכן.
במידה ויהיה צורך אשמח לשלוח לכם את תשובת החברה שנשלחה לי בפקס ו/ או תמונות של הג'ינס עם הפגמים.

יום טוב,
שי טל
עלבון, כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
זיכוי כספי על המוצר פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתו של מר טל טופלה אל מול מוקד השירות ונשלח מענה בהתאם.

בברכה,
תגובה:
מענה הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה