|
|
|
|
|
|
חולצה פגומה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון רחובות |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה בסניף זארה בקניון רחובות לבשתי את החולצה ואז שמתי לב שיש פגש בחולצה (חוט משוך), ניגשתי לחנות וביקשתי זיכוי או החלפת של החולצה מנהלת החנות לא הייתה מוכנה להחליף לי את החולצה כי טענה שלחולצה יש ריח של בושם והיא נילבשה, כשניסיתי להסביר שהחולצה נלבשה בדיוק 3 דקות ולכן הריח נתפס בה עמדה על שלה שהחולצה נלבשה ואין אפשרות להחליפה. הסברתי שהחולצה נרכשה שבוע לפני כן ויש בה פגם ואז שוב אני הייתי אשמה ופה טענה המנהלת שאני משכתי חוט כשניסיתי להסביר שחולצה יצאה מהשקית ל-3 דקות בדיוק זה לא ממש עיניין את מנהלת החנות בסוף אמרה שתעביר את הפניה לשירות לקוחות והם יחליטו האם לזכות אותי. שירות גרוע חולצה פגומה נרכשה שבוע לפני אני מעוניינת בזיכוי כספי!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות קבוצת ZAR |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אנו מודים על פנייתכם.
הגב' תורג'מן מוזמנת להפנות את תלונתה למוקד שירות הלקוחות של הקבוצה בטלפון 1599-510-510.
בברכה, |
תגובה: |
הפניה למוקד |
פתרון: |
|
|
|