פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר היענות להחזר כספי נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד, ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי ה-29/12 באתי לסניף זארה ברוטשילד ורכשתי מכנס. שאלתי לפי החוק החדש עד מתי אוכל לקבל זיכוי כספי אם ארצה, והמוכר ענתה באדיבות שיש לי את חמישי שישי ושבת, כלומר עד יום שבת יש לי להחזיר ולקבל החזר. באתי ביום שבת בערב, ולא רק שלא ניתן מענה והם טענו שלא אמרו לי דברים כאלה (כלומר אני משקרת) אלא 2 המוכרות והמנהלות כנראה בחנות- אילונה ואדיס, התייחסו אליי בצורה משפילה ומזלזלת. אילונה במיוחד התנהגה אליי באדישות ובחוסר מקצועיות מוחלט, וכשאמרתי שלעולם לא ארצה להיכנס שוב לחנות עקב היחס המזלזל היא אמרה בקלילות "אז אל תבואי". לאחר מכן התקשרתי לשירות לקוחות לדווח על השירות הלקוי וחוסר הינות להחזר כספי, וקיבלתי הודעה בתא קולי שבה נאמר "לאחר בירור, התגלה שלא נאמר לך דבר כזה לגבי ההחזר הכספי". מאיפה נעשה הבירור? איך הם החליטו שלא אמרו לי? כלומר הם טוענים שאני משקרת! במוקד שירות לקוחות לא מתייחסים לבעיה בהתאם, האם יש דרג גבוה יותר להגיע אליו?
מתן החזר כספי מלא וטיפול משמעתי באדיס ובאילונה. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתכם.

פנייתה של הגב' רווה נבדקה ונמצא כי טופלה בהתאם לתקנות ביטול עסקה ונהלי הרשת, המענה אשר ניתן לה היה בהתאם.

בשולי הדברים נציין כי קבוצת ZARA אכן שמה בראש מעייניה את שביעות רצון לקוחותיה מחוויית הקניה ברשת, בדגש על השירות הניתן ללקוחותיה, ואנו מוצאים לנכון להתנצל בפני הגב' רווה, באם נגרמה לה אי נעימות.

בברכה,
תגובה:
מענה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה