|
|
|
|
|
|
שירות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
איילון רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי דניאל היום בתאריך 4-1- הגעתי לסניף ZARA שנמצא בקניון איילון רמת גן הגעתי לקופה כדע לשלם על חולצה שרצי לקנות התשלום על החולצה היה 199 שח מחיר מלא ללא מבצע לאחר ששילמתי אמרו לי שפריט זה נרכש בסוף עונה ולכן יש לי החלפה עד 5 ימים שאלתי את הקופאית מה הסיבה לכך הרי מחיר החולצה ללא הנחה והיא אמרה לי "זה מה יש" זה בסוף עונה לאחר וויכוח התערבה סגנית מנהלת מחליפה ששמה אולגה ואמרה לי אם אתה רוצה אני יחזיר לך כסף (זאת לא הייתה המתרה) הסברתי לאותה סגנית שהחולצה למתנה ואין סיבה שההחלפה תהייה עד 5 ימים וכי אני מבקש שתבדוק מה ניתן לעשות ההיא חייכה לי בפרצוף ולא הפסיקה להגיד לי תבטל תבטל כשהקופאית בכלל אמרה לה תבדקי לו עם מנהלת נוספת כי היו חריגים בעבר אותה סגנית כבייכול נכנסה למחסן לברר לי מה ניתן לעשות ולאחר 20 דרות שהמתנתי אמרה לי לא עונים לי לטלפון,לבסוף ביטלתי את העסקה כי לא היה הגיון במה שהיה שם השירות שקיבלתי היה משפיל ולא נעים בכלל.
אני לקוח טוב של ZARA ולא היו לי תונות על שירות בעבר והשירות הפעם היה מתחת לכל ביקורת.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|