פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאשרים החלפה של פריט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/12/2010 נקנו שני פריטים במתנה לבעלי. ליום הולדת שלו. הג'ינס שנקנה היה קטן במידה. בתקופה אחרי זה היינו קצת בחו"ל ואחכ עם שני תינוקות חולים בבית ולא התאפשר לנו להחליף את הפריטים. כשבאנו לחנות בתאריך 14/1/2011 אמרו לנו שעבר מעל 30 יום ובנוסף שהמחיר של הפריטים השתנה אז אי אפשר לעשות איתם שום דבר במערכת של הקופה. וביקשו מאיתנו לפנות לשירות לקוחות לקבל אישור מהם על החלפה של מידה.
פניתי לשירות לקוחות ושם נאמר לנו שאי אפשר לעשות שום דבר עם הפריט ובגלל שהמחיר השתנה אז לא ניתן אפילו להחליף מידה.
אמרתי להם שאין לנו בעיה אפילו לקבל זיכוי על המחיר הנמוך ולא על המחיר המקורי של הפריט העיקר שנוכל להחליף מידה או לקחת משהו אחר. המידה קטנה ואין לנו מה לעשות עם המכנס. ניסיתי להסביר לנציגה שמילא המכנס היה גדול יכלנו להקטין אותו אבל עם מידה קטנה מידי פשוט אין מה לעשות. התנצלתי שוב שפנינו מאוחר מידי אבל באמת לפעמים יש מקרים שבהם את מצפה מהם לעשות מעשה לפנים משורת הדין. אנחנו פשוט מבקשים להחליף מידה או לפריט אחר אפילו במחיר החדש הנמוך יותר ולא במחיר המקורי.
תודה
כספי סוג הנזק :
אישור להחלפת פריט פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתה של הגב' שהרבני טופלה ע"י מוקד שירות הלקוחות בהתאם לנהלי הרשת.

בברכה,
תגובה:
מענה ללקוחה בהתאם לנהלים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה