סירוב להחליף מוצר מסיבות אובייקטיביות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש שעבר ילדתי במזל טוב, בניתוח קיסרי את בני. קיבלתי מתנה מוצרים של זארה (בגדי תינוק) שנקנו במסגרת מבצעי סוף עונה.
לאחר כ-3 שבועות ניגשתי לסניף זארה הקרוב לביתי בבקשה להחליף את המוצר אך נענתי בשלילה מאחר וחלפו 5 ימים מיום הרכישה.
מבקשת לציין כי הן ההחלמה מהניתוח הקיסרי והן מזג האוויר החורפי לא אפשרו את יציאתי מהבית אל הסניף של זארה, עם תינוק בן יומו.
בסניף התבקשתי לפנות לשירות הלקוחות אך לצערי, בכל אותן הפעמים בהן התקשרתי לא זכיתי למענה בשירות הלקוחות, גם השארת מספר הטלפון שלי לא הובילה לתוצאה שונה ולא נוצר איתי קשר.
אשמח להמציא כל אישור רפואי המאשר את אמיתות האמור.
לאור האמור אשמח להפעלת שיקול דעת נוסף ומתן מענה חיובי לפנייתי, מה גם אם מדובר בחריגת מה מהתקופה המוקצית להחלפת מוצרים בשל המצב המיוחד,כפי שמצופה מחברה גדולה חובקת עולם.
תודה רבה על ההבנה!
|
|
|
|
|