פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגדים פגומים ושרות בלתי ראוי בזארה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי/אילת כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/03/11 במהלך חופשה באילת הלכתי לסניף זארה וקניתי לי שם 3 זוגות מכנסיים - 2 מהם היו פגומים, קרועים ופרומים ברצועות המחזיקות את החגורה, התקשרתי לשירות הלקוחות והם לאחר שעות רבות חזרו אליי והסכימו לשמור לי את 2 זוגות המכנסיים בסניף עזריאלי ליום אחד, לא הייתה לי ברירה אלא להגיע מחדרה לסניף הנ"ל, הגעתי והחלפתי את הג'ינס והמכנס האלגנטי הנוסף. אך בשובי הביתה נוכחתי לראות שזוג המכנסיים השחור קרוע באיזור המוצנע ואף מלוכלך שם. הזדעזעתי. לא ראיתי רשלנות כזו גורפת במס' סניפים של זארה. שוב התקשרתי לשירות הלקוחות אין מענה ואין תשובה, חוזרת אליי אחת הנציגות ואומרת לי "לקחת דברים בפרופורציה..." מפני שהייתי נסערת מהמצב ומהזלזול ואומרת שהיא תשמור לי את הפריט בעזריאלי שוב.
אני נוסעת לי מחדרה לעזריאלי שוב, משלמת חניה שוב, מבזבזת את זמני שוב, וזאת עבור כלום! מפני שבחנות המכנס לא נשמר. ומה שהיה במלאי, מוצג על המדפים והקולבים - קרוע, חסר כפתור, פרום...
מה זו הרשלנות הזו??? הטירטור הזה?
לאחר דין ודברים, ויכוחים ומבטים מזלזלים מצוות החנות ועמידה על שלי בנחישות הוחזר לי כספי בחזרה, אך נשארתי עם טעם מר מאוד, ולא אשוב עוד לקנות ברשת הרשלנית הזו ש-5 מתוך 4 מוצריה היו פגומים והמזלזלת בכספי לקוחותיה יותר.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה