|
|
|
|
|
|
פניה לשירות לקוחות - החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 31 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני כ6 ימים, ביום 25.7.11 רכשתי (LARGE BLOUSE WITH POCKETS)חולצה בזארה בקניון עזריאלי.
כשהגעתי לביתי התברר לי כי המידה שרכשתי גדולה מידיי.
אני אשה שומרת שבת ולכן נבצר מימני להגיע בסוף השבוע להחליף מידה.
הבוקר כשביקשתי להחליף את הפריט שנרכש נאמר לי כי לא ניתן להחליפו עקב מדיניות סוף עונה.
אני מבקשת לצייין כי החולצה לא נלבשה מעולה. והיא חדשה!
כמו כן צורפה הקבלה המקורית ואני אינני מבינה מדוע לא נענו לבקשתי שכן מדובר ב 6 ימים ממועד הרכישה ובמניין הימים שישי ושבת.
אני אודה מאד אם מי מיכם ישוב לפנייתי שכן חבל לי מאד ולא יהיה לי בחולצה כל שימוש.
אודה בדבר חזרתכם לפנייתי.
בתודה מראש, לני גיא, עו"ד.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|