|
|
|
|
|
|
עדיין לא קיבלתי שום תגובה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המשך פניה של 64133
מזה זמן רב התלוננתי על חברת זארה אשר בשיא חוצפתה אינה תורחת אפילו להגיב לתלונתי. ממה היא מפחדת? מהאמת הכואבת! שרכשתי שם נעלים ולאחר כשבועים בלבד הם איבדו צורתם. האם כך מתנהגת חברה המכבדת את עצמה ולקוחותיה?
חבל שאני כלקוחה וותיקה וגדולה שלהם צריכה לקבל כזה יחס האם כך מתנהגים ?
רק גרמתם לי שאפילו שאני מחבבת את הדברים שלכם לצערי לא אוכל יותר לדרוך באף אחת מסניפכם! האם בשביל כזה דבר שווה לכם להפסיד לקוחה? שלולי זה כבר הייתי קונה אצלכם פריטים המסתכמים בפי עשר מסכום זה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|