|
|
|
|
|
|
אי טיפול הולם בפניה שנשלחה לשירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי טוניקה מזארה. על הטוניקה היה מכתם, אך מכיוון שזו הייתה הטוניקה היחידה במידה שלי רכשתי אותה. כניסיתי להוריד את הכתם בבית בכביסה ידנית עם אבקת כביסה ומים פושרים, הדבר השאיר כתמים נוספים על הטוניקה שלא ירדו.
הגעתי לסניף תוך פחות מחודש מיום הרכישה, ולאחר כשבועיים קיבלתי תשובה שלילית משירות הלקוחות. כך יצא שנותרתי עם בגד שלא לבשתי אפילו פעם אחת וגם לא אלבש ועם 200 ש"ח שהלכו לפח. אני מאוד מאוכזבת מהשירות שקיבלתי ומתכוונת לא לחזור ולרכוש ברשת זו בעתיד.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מתן זיכוי על הרכישה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|