פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
כחלון מגי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחורף 2011, רכשתי בקניון G בכפר סבא מגפיים (בסוף עונה), נעלתי את המגפיים במשך חודשיים בערך והם חזרו לארון לחכות לעונה הבאה. החורף כרגע התחיל וברשותי מגף מזארה, המגף יצא לשימוש כשכל ה-"עור" שלו מתפורר למעלה, בקיץ השנה (2011) רכשתי נעל בסניף זארה באילת, נעל בובה על עקב, שמישום מה גם לה כל הלקה מתקלפת וכל הסולייה מתפוררת. לזיכרוני יש אחריות על נעל למשך עונה (עברו 4 חודשים מהרכישהשל הנעל בובה-נעל קיץ) כשניגשתי לרשת זארה בקניון עזריאלי אושר לי זיכוי והוצאה לי אפילו הוכחת קנייה (שחזור קבלה) אך אני ביקשתי להזדכות בסניף פ"ת כי רציתי לקחת את אותה הנעל שאזלה בכל הסניפים מלבד בסניף פ"ת ובכדי שהפרוצדורה בסניף פ"ת תהיה יותר מהירה הוצאה לי בסניף עזריאלי הוכחת קנייה ע"י מנהלת סניף עזריאלי, אך בסניף פ"ת מנהלת החנות לא אישרה את ההחלפה (מוזר שברשת שמכבדת את עצמה יש בכל סניף מדיניות שונה),מנהלת החנות "החליטה" שהמוצר ישלח לשירות הלקוחות של החברה, המוצר חזר אחריי חודש. לטענתכם לוקח 14 ימי עבודה, המוצר שלי נתקע חודש ברשת , ובלי שהתקשרו לעדכן אותי שחזר עם תשובה "מהבדיקה", במכתב שיצא משירות הלקוחות נרשם שהמוצר נפגע מגורם חיצוני, ללא פירוט מאיזה גורם חיצוני (המגף הוא מגף דמוי עור כך שהמגף לא עובר כביסה והסיבה שהוא מתפורר בחלקו העליון וכל הנעל בועות "בעור" מוכיחה שהמוצר אינו איכותי ולא נפגם מגורם חיצוני, ככה שאפילו הליכה היא לא הסיבה שאמורה לפגום אותו בצורה כזאת), כמו שאני מכירה את עצמי כשאני רוכשת נעל ערב ,אני יוצאת איתה ולא משחקת איתה כדורגל או בועטת באבנים, אחריי שנים של רכישות ברשת זארה אני מוציאה את המילה לצערי באכזבה גדולה, אני מוציאה המון כסף מידי חודש ברשת זארה חברה גדולה שמתפרסת בכל רחבי הארץ וממש מצער שלא מעדכנים שהנעליים שאתם מספקים לצרכן הם "חד פעמיות".לאחר שיצאתי מסניף פ"ת ולקחתי את הנעליים שחזרו משירות לקוחות, התקשרתי לשירות לקוחות לדעת ע"פ מה נקבע שהנעליים שלטענתכם נפגמו "מגורם חיצוני" ומה בעצם הגורם שפגם אותם, נאמר לי שזאת התשובה ואם יש לי תלונה לגביי זה יש לשלוח פקס למנהלת שירות הלקוחות.מאכזב נורא כל ההתנהלות בסה"כ אני רוכשת ברשת זארה שהיא רשת עולמית ולא בשוק.
אני יותר מאשמח לקבל "מהשירות לקוחות" המקום הראשוני שאמור לטפל בלקוח על הצד הטוב ביותר תשובה מספקת ולא מכתב מודפס שכניראה הלוגו שלו שמור במערכת ויוצא אל הלקוחות שלכם.
אחריי הבדיקה הקפדנית שלכם בטוח תהיה לכם תשובה באיזה "גורם חיצוני" מדובר שהצליח לפגום בנעל בצורה שהיא מתפוררת.
תשובה מספקת פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה