פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף ראשון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בחורף האחרון קניתי מעיל נוצות חדש בעלות של 700 ש"ח.
בתום החורף, כיבסתי אותו לפי הוראות הכביסה כפי שמופיעות בתווית ולאחר שפניתי לסניף כדי לוודא את נכונות ההוראות. ואכן כיבסתי את המעיל לפי ההוראות אך לאחר הכביסה הנוצות הצטמקו ונוצרו חללים ריקים במעיל.
כיוון שפעלתי כשורה שלחתי את המעיל לשירות הלקוחות לבדיקה אך אלה אמרו כי לא נמצא פגם במעיל.
פניתי שוב לשירות הלקוחות ומנהלת השירות ביקשה ממני לשלוח אותו שוב כדי שהיא תוכל להסתכל עליו.
מנהלת השירות אכן אמרה שיש פגם במעיל אך היא לא תחליף אותו או תזכה אותי כיוון שעברה חצי שנה מרגע הקניה.

אני שואלת:
מדוע לטרטר לקוח פעמיים אם גם ככה לא מתכוונים לפצות? (מנהלת השירות ידעה מתי קניתי אותו)
מדוע לקוח שפועל על פי הוראות היצרן צריך להפגע?
מדוע במעמד הקניה כולם מאוד נחמדים אך לאחר מכן צריך להלחם בבירוקרטיה מעצבנת?
ומדוע על החשבונית לא מופיעים פרטי האחריות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי / זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה