פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב החלפת פריט< נושא התלונה:
שטח גילה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/9/12 רכשתי בסניף קניון הזהב שמלהבח-ן מס 101702 בסך 199 ש"ח.בדרכי לביתי החלטתי כי עשיתי טעות ולא אלבש אותה מפאת עומק המחשוף.השמלה הושארה ברכבי לצורך החלפתה מיד לאחר החג.בתאריך 19/9 חזרתי לסניף,ביקשתי להחליף הגיעה אלי מנהלת אשר לקחה מידי השקית וחזרה לאחר כ-5 דקות בטענה כי שמלה זו נלבשה.הייתי בשוק.אינני בחורה צעירה אני אישה המנהלת מזה כ-17 שנה מכללה טענתי בפניה כי אם אלה פני הדברים אז בערב החג כנראה שמכרו לי שמלה שנלבשה.יתרה מכך, כאשר חזרתי לביתי גיליתי כי התוית אשר היתה צמודה לשמלה הורדה ע"י אותה מנהלת חנות חסרת תרבות ונימוסים בסיסיים ואינני יודעת מאיזו סיבה.לא התוכחתי,לא כעסתי,התבישתי עבור חברה כמו זארה שבגין 200 ש"ח הופכת לקוחות נאמנים שלה לגנבים ובכך מאבדת אותם.אני לזארה לא אכנס עוד!

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה