פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות ויחס משפיל נושא התלונה:
דניאל אבי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11\9\12 בחנות זארה בקניון רוטשילד רכשתי זוג נעליים של סניקרס מספר מקט:5505\102\040 במחיר של 199 ש"ח יום לאחר רכישתי נעלתי את הנעליים ולאחר שעתיים בלבד החלק הקדמי של הסולייה נפתח לי
בתאריך ה 15\9 בערב חזרתי לחנות והפנו אותי למנהל החנות בשם איתמר!{ברצוני ליידע שהתנהגותו של איתמר מנהל הסניף הייתה מתחת לכל ביקורת בדיבורו האגרסיבי וביחסו הלא נעים בכלל} יש לציין שאת הנעל רכשתי מתוך בחירה כשהגעתי לסניף והסברתי שיש כנראה איזשהו דפקט בייצור ורציתי נעל חדשה או לחלופין להוסיף כסף ולקנות נעל אחרת נענתי בשלילה ברצוני ליידע שאני מאוד מאוכזב קניתי מרשת ומותג גדול כמו זארה ולא ממוכר בשוק!
איני מעוניין לקבל את כספי בחזרה אלא רק לקבל נעל חדשה או אפילו להוסיף כסף ולשדרג לנעל יותר טובה

בכבוד רב
אבי דניאל
054-4439829
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעלייים פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה