פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוסר יכולת לאתר פריט נושא התלונה:
שלוש גלית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר מספר ימים שאני מנסה לאתר פריט מסוים, ולצערי ללא הצלחה, וללא ששירות הלקוחות בכבודם יועילו בטובם לסייע. אני מתקשרת לחנויות הספציפיות ללא הצלחה- אין מענה בכל זמן ושעה (גם לא מייד עם פתיחת החנות - שעה שלא בעומס), כשהגעתי לשירות הלקוחות והסברתי את מצוקתי, לעניין הטלפון - מסרו שאין מענה בשעות העומס, אף על פי שגם בשעות שאין עומס אין מענה כלל וכלל והצעתה הייתה להגיע לחנות - מה הטעם לטרוח ולנסוע כאשר איני בטוחה שיש את המידה בכלל - זה שירות לבזבז ללקוח זמן???. כמובן שהיא הציעה את הכניסה לאיתור הפריט באתר האינטרנט: www.1599510510.co.il, שכמובן לא נמצא בכלל, והסברתי לה זאת - היא פשוט טרחה שוב לחזור על הכתובת מייל שנמצאת ברשותי במקום להציע לי עזרה למצוקה.
במיוחד שאתם נמצאים בתחרות רבה לאור המותגים הרבים שנכנסו מחו"ל הייתי מצפה שתשדרגו את השירות ולא תחזרו כמה שנים אחורנית - לידיעתכם אנו מתקדמים, ובמיוחד לאור העלאת המחירים.
אז למען האמת לאחרונה אני מוצאת את עצמי יותר מידי מתאכזבת מהשירות שפעם היה בעיני ייחודי ומזכיר את השירות של חו"ל - חבל מאוד שמהר מאוד התקלקלתם והפכתם להיות חנויות כמו בישראל עם שירות גרוע, במיוחד שהמחירים עולים הייתי מצפה ליותר תמורה בעד האגרה. לקוחה מאוכזבת
עוגמת נפש, זלזול סוג הנזק :
לחזור לשירות של פעם פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה