|
|
|
|
|
|
כרטיס שי של זארה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי מאי ליום הולדתי מתנה כרטי שי של זארה בשווי 500 ש"ח
הייתי מספר פעמים בחנותולא מצאתי מה שחיפשתי.
בתאריך 28.3.06 ( יום הבחירות) ניגשתי לסניף זארה בקניון איילון.
לאחר שעה של חיפושים ניגשתי לקופה לשלם ואז הסתבר שתוקף הכרטיס פג.
בחומר לשי שקיבלתי לא היה רשום שלכרטיס יש תאריך תפוגה, אך המוכרת הראתה לי שבאותיות קטנות מופיע על גב הכרטיס תאריך תפוגה.
נאלצתי להחזיר את כל הבגדים שבחרתי. הקופאית מילאה טופס ואמרה לי שיגיע אלי הביתה כרטיס חלופי תוך 14 ימי עבודה.
עד היו לא שמעתי מהחברה כלום.
קיוויתי ללכת בחופשת הפסח להשלים את הקניות בזארה, אבל............
כשאני מתקשרת לשרות לקוחות, תמיד עונה מענה קולי ואי אפשר להשיג אותם.
להזכירם, מדובר בכרטיס ששוויו 500 ש"ח, שעד היום לא השתמשתי בו.
אודה על עזרתכם.
רות אברהם
נייד 0577785902
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
ביום ה' ה- 04.05.06 השאירה הלקוחה הודעה במענה הקולי של שירות הלקוחות.
ביום א' ה- 07.05.06 , חזרה ללקוחה נציגת שירות (במהלך סוף השבוע, מוקד השירות סגור).
במהלך השיחה הוסבר ללקוחה כי הכרטיס אשר היה ברשותה, אכן נשלח אלינו ואנו הנפקנו לה כרטיס חלופי בסכום של 500 ₪.
הכרטיס נשלח בתאריך 23.04.06 לכתובתה באמצעות דואר רשום.
עוד נמסר ללקוחה כי סיבת העיכוב הקל בהנפקת כרטיס מתנה חדש,הינה החגים הרבים אשר היו במהלך חודש אפריל.
הלקוחה אישרה את פרטי הכתובת המצויים ברשותנו, וכן נמסר לה מספר מדבקת הרשום.
בסיום השיחה, הלקוחה הודתה לנו על כי חזרנו אליה ועידכנו אותה בפרטים הנ"ל.
אשמח לעמוד לרשותכם בעתיד.
אנא אשרו קבלת מענה זה.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|
|