פרטי התלונה

תלונות קדיר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על התקנת תקע לתנור עומד נושא התלונה:
מוסרי גלית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מבטחים 2 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי גלית מוסרי , מנהלת שיקומון יד שרה בראשון לציון
הזמנו תנור עומד למטבח בעלות של 936 ש"ח מאתר וואלה שופס.
התנור הגיע אתמול והתבקשנו להזמין טכנאי למרות שהתנור אינו תנור גז.
דיברתי היום עם שירות הלקוחות ואז התברר לי ע"י המוקדנית מור , כי אני חייבת להזמין טכנאי כי התנור הוא בלי תקע ורק טכנאי שלהם יכול להתקין וזאת בעלות של 220 ש"ח , כמעט 25% מעלות התנור.
יש כאן ניצול של הצרכן, להוריד מחיר של המוצר מצד אחד ומצד שני לגבות סכום הזוי על התקנת תקע . ביקשתי לדבר עם המנכ"ל אבל היא אמרה שהוא לא נמצא והוא גם לא ידבר איתי.
חשמלאי שלי לא יכול לעשות זאת לטענתם כי אז לא אקבל אחריות על המוצר

נכון לעכשיו התנור עומד ללא שימוש . אודה על עזרתכם
כספי סוג הנזק :

קדיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה