פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיאום התקנה+שירות לאחר התקנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תואם לנו התקנה ולכן בעלי לקח חופש ביום זה,יום לפני ההתקנה התקשרו לוודא שזה בסדר מצידנו,ענינו שכן אך אמרנו שנראה לנו שהמזג האוויר נראה בעייתי וצפוי גשם,הפקידה אמרה שאין בעיה והמתקנים "רעבים ללחם" הם לא יבטלו,כמובן שירד גשם ורק בשעות הבוקר המאוחרות הודיעו שההתקנה מתבטלת.כעסנו מאוד הרי הפסדנו יום חופש ואם היה מודיעים על הביטול מוקדם אולי היינו מספיקים ללכת לעבודה,הרי יש חוק במדינת ישראל לגבי הגעת טכנאי,חברה לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה!!!
הודענו לסוכן ,הוא כעס(אולי רק הראה לנו שכעס) אמר שהוא לא מבין למה לא ביטלו את התקנה יום קודם ,הבטיח לבדוק את הפשלה וידבר עם המנהל שלו על פיצוי ,אך עד היום לא קיבלנו פיצוי למרות הבטחותיו שביום א הוא פוגש את המנהל. ויודיע לנו על פיצוי..רק שאנחנו לא יודעים על איזה יום א הוא מתכוון...אולי לשנת 2050....כמובן שהסוכן לא חזר אלינו ולא ניתן להשיגו טלפונית וגם להודעות הוא לא חוזר....
בנוסף יש פגם בשער והסוכן הבטיח שברגע שיקבל לידיו את הדוח של הטכנאי הוא יחזור אלינו עם תשובות.
הסוכן כמובן לא עונה לטלפונים שלנו וגם לא להודעות שאנו שולחים לו.
מאוד התאכזבנו מהשירות והיחס,חשבנו שקנינו מוצר מחברה רצינית ונקבל שירות כיאות...אכזבה!!!!!
הסוכן היה זמין כאשר ביצענו הזמנה אך מרגע ההתקנה והפשלות לא ניתן להשיגו!
את שירות הלקוחות לא ניתן להשיג,המתנה ארוכה ומייגעת ללא מענה

חבל מאוד שזה היחס ללקוחות ,הרי שילמנו במיטב כספנו ומגיע לנו שירות!!!

כספי סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה