פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת לקוח בעקבות התנהלות מחפירה של חברת טרלידור נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אנו יעל ודרור ***. ברצוננו לתאר את החוויה הקשה שעברנו ועדיין עוברים כלקוחות חברת "טרלידור".
לאחר שהתייעצנו עם קרובינו על רצוננו להתקין סורגים הומלץ לנו בחום על חברת "טרלידור".
ב-29 ליולי 2014 הגיע אלינו הביתה שמעון, יועץ מיגון של החברה, לאחר שיצרנו עמו קשר בנוגע להתקנת סורגים בביתנו החדש בערד. לאחר הצגת האפשרויות סיכמנו על הפרטים וחתמנו על חוזה הזמנת הסורגים. האמנו כי אם ניקח חברה מוכרת ואמינה נוכל להיות שקטים בנוגע לביטחוננו ולשלום רכושנו ולכן הסכמנו לשלם סכום לא מבוטל כלל על הסורגים. בתאריך 1 לאוגוסט הגיע שמעון לבית ולקח את המידות הרצויות.
לאחר שבועיים יצרו אתנו קשר מהחברה וביקשו לתאם התקנה לתאריך שהינו מעבר לזמן האספקה המצוין בחוזה, לאחר התעקשות ארוכה וויכוחים רבים, הובהר כי לא נוכל לעכב את ההתקנה בשל מעבר לבית החדש ולכן נקבעה התקנה ביום האחרון המותר בחוזה- 19 לאוגוסט בין 14:00 ל-16:00.
ביום ההתקנה היינו בבית כנדרש, בשעה 15:30 התקשר יאיר, המתקין, והודיע כי יגיע בחצי שעה הקרובה. תוך אימות הכתובת בשיחה עמו, התברר כי ליאיר רשום שאנו מתגוררים בבאר שבע ולא בערד, הוא ביקש לדחות את ההתקנה בשל הבלבול, אך סירבנו בכל תוקף לכך משום שעלינו היה להוביל את תכולת הבית למחרת וכמובן שאין ברצוננו לגור בבית ללא סורגים, יאיר סירב להגיע ונאלצנו ליצור קשר עם החברה בבאר שבע שם התברר כי נעשתה טעות על ידי אחת הפקידות, לאחר ויכוחים נוספים הוחלט כי המתקין יגיע מאוחר יותר באותו היום.
לקראת הערב הגיע יאיר עם צוותו והחלו במלאכת ההתקנה, מיד התברר לנו כי משהו אינו כשורה בסורגים והערנו את צומת ליבו של יאיר לכך, הוא טען בתוקף כי הכל כשורה. כבר בהתקנת הסורג הראשון הבחנו כי הסורג הותקן ברשלנות ובצורה עקומה לגמרי, ביקשנו מיאיר לתקן זאת ואכן הוא פירק את הסורג והתקין מחדש כהלכה, כמובן שעקב כך נותרו חורים גדולים מיותרים בקיר ואף חלק מחיפוי הקיר התפרק.
בהתקנת הסורג השני שוב התגלה כי התקנת הסורג אינה מתקדמת בצורה חלקה כפי שצפוי, לאחר בירור העניין בין יאיר לשמעון התברר כי הסורגים נבנו לפי מידות שגויות, וכי 3 סורגים נוספים באותו הגודל בעלי אותה השגיאה ולא ניתן היה להתקינם, גם פה, נקדחו חורים שלא לצורך. ללא ברירה, הוחלט כי הסורגים ישלחו בחזרה למפעל לתיקון. בסיכום אותו היום נותרנו עם שני סורגים מותקנים בהתקנה זמנית בלבד, סורג הזזה אחד מותקן כראוי על חלון הממ"ד, 4 חלונות ללא סורגים כיוון שלא היו במידה הנכונה, ודלת הזזה שלא הותקנה מכיוון שיאיר טען שמאוחר מידי בשבילו להתחיל לעבוד עליה.
למחרת היום, בתאריך 20 לאוגוסט, יצרנו קשר עם עינת, מנהלת הסניף בבאר שבע אשר הבטיחה לטפל בעניין באופן אישי, הובהר לה כי ההתקנה דחופה לנו מאד מכיוון שאיננו רוצים לגור בבית פרוץ ללא מיגון בסיסי ולהפקיר את רכושנו. וכי מסיבה זו ממש רכשנו את הסורגים ודאגנו להזמינם מראש.
עינת טרם חזרה אלינו נכון ליום זה.
ב-31 לאוגוסט התקשרו אלינו ממחלקת התקנות לתיאום ההתקנה, הם דרשו לקבוע התקנה באחד הימים שנוחים לנו בין השעות 11:00 ל-13:00, כמובן שלא יכולנו להיות בבית בשעות אלה מכיוון שאנחנו בעבודה ואין ביכולתנו לקחת יום חופש נוסף על יום ההתקנה המקורי לשם כך. מחלקת ההתקנות טענו שאם כך ההתקנה הקרובה בשעות אחר הצהריים האפשרית הינה רק ב-15 לספטמבר, כ-45 יום לאחר הזמנת הסורגים וכמעט חודש לאחר יום ההתקנה המקורי. כל זאת תוך מתן שירות ומענה שהינם מתחת לכל ביקורת והתעלמות מוחלטת ממצבינו ומהתקלות האינסופיות בהן נתקלנו.
מאותו היום, ניסינו באופן יומיומי ובלתי פוסק ליצור קשר עם הסניף בבאר שבע ועם עינת בפרט, בפעמים המועטות שקיבלנו מענה בסניף נאמר לנו כי עינת לא נמצאת מכל מיני סיבות ועלילות למיניהן וכי אין אף דמות סמכותית אחרת שיכולה לעזור לנו בבעיה, השארנו הודעה על ידי אחת הפקידות לעינת בהבטחה כי היא תחזור אלינו למחרת, לא שמענו מעינת כלל.
בתאריך 4 לספטמבר ב-14:40 התקשר ליעל אדם שהזדהה כ"מתקין מטרלידור שאינו יאיר", זוהי לשונו למרבה החוצפה, הוא סירב לתת את שמו ולאורך השיחה ניכר כי התקשר על מנת להתל בנו ולהטריד, הוא טען כי הוא "בדרך אלינו להתקין", מיותר לציין כי לא תואמה מולנו שום התקנה וכי כלל לא היינו בבית באותו הזמן, לאחר שהובהר לו הדבר ותוך כדי גיחוכים בלתי פוסקים מצדו הוא טען כי "נעשתה טעות והוא בכלל לא אמור להגיע לערד", הוא סרב להזדהות בשמו וניתק את השיחה, לאחר מספר ימים התקשרנו למספר הזה והתברר כי הוא של עובד טרלידור בשם "יינון".
המשכנו בימים הקרובים לנסות להשיג את עינת על מנת להקדים ככל האפשר את ההתקנה, רצינו לטעון כי כמו שיכלו ביום ההתקנה המקורי להביא מתקין גם בשעות פחות שגרתיות בשל מורכבות העניין והתקלות של טרלידור בהן נתקלנו, כך גם יכולים לעשות מאמץ ולהגיע אלינו ביום אחר. אך כאמור לא הצלחנו לקבל מענה בסניף בבאר שבע, אולם ל"מרבה הפלא", כאשר ניסינו לחייג ממספר טלפון אחר קיבלנו מענה בסניף למרות שזה היה מיד לאחר שחייגנו מהטלפון שלנו ולא קיבלנו מענה. לא ניתן לתאר התייחסות זאת בצורה אחרת מאשר "סינון".
עד ליום זה לא קיבלנו מענה לדרישותינו ואף לא תואמה שעה להתקנה בתאריך ה-15 לספטמבר, כך שלמעשה ייתכן כי גם ביום זה לא תתקיים ההתקנה במידה ושוב המתקינים ירצו להגיע בשעות הבוקר.
לא ניתן לתאר את עוגמת הנפש שאנו מרגישים ואת הזלזול שנחשפנו אליו בשירות של חברת "טרלידור", ציפינו כי כאשר פנינו לחברה מוכרת בתחום נקבל מענה מקצועי אך במקום זה קיבלנו סינונים, חורים מיותרים בקיר ושירות שהינו מתחת לכל ביקורת, החמור מכל הוא שבכל אותו הזמן אנו חשים מופקרים בביתנו! מה גם שאנו לא רואים את האור בקצה המנהרה ואנו לא יודעים מתי תיגמר הסאגה המבישה הזאת.
כולנו תקווה כי המכתב ייפול על אוזניים קשובות אשר יעזרו לנו לפתור את הבעיה ולהמשיך בחיינו בצורה שפויה.
גם לאחר האמור לעיל אנו שומרים על זכותנו לתבוע את חברת "טרלידור" על עוגמת הנפש והנזק שנגרם לנו כתוצאה מחוויה הקשה אותה אנו עוברים בעקבות התנהלות חברת "טרלידור".
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה