פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לקויה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 22 לאוקטובר הגעו צוות התקנה להתקין את שער כניסה , שער חנייה
וגדר . בתחילת ההתקנה הבהיר לי המתקין שאין להעיר שום הערה רק
בסיום ההתקנה . לפני כן ההזמנה שהוזמנה לא כללה מנוע . יצרתי קשר עם הנציג שדרכו הזמנתי אך מפאת חופש לא היה מוכן לענות. דברתי עם נציגי ההתקנות ובקשתי לצרף מנוע לשער הנגרר .
עם ההתקנה של השערים והגדר שאלתי את המתקין מדוע הוא מתקין בחלק התחתון את המנוע לטענתו הערות רק בסיום העבודה . אחרי התקנת המנוע הבחנתי שהדלת לא נפתחת עד סופה ותשובתו " אין שום בעייה יש מספיק מקום לכניסה ויציאה " בדקתי את טענתו אך לא טעיתי הכניסה והיציאה מאוד צפופים עד כדי אפשרות פגיעה באוטו ובשער.
ייצרתי קשר עם נציגי טרלידור וטענתם " אתה בקשת מנוע באחור זה בעייה שלך . טענה מגוחכת ייצרתי כן קשר עם הנציג ועם החברה ואם לטענתם זה יוצר בעייה מחובתם להתריע לפני התקנה . כלקוח עובדות אלה אינם ידועות . מבקש להבהיר שחצי מהגדר לא הושלמה בגלל טעות של קריאת שרטוט של חברת טרלידור ועד היום אני עם חצי גדר . בקשתי מנציגת שרות הלקוחות לדבר עם הממונים עליה והיא טענה שהוא בחופש שבוע ואחרת טענה הוא לא פנוי יחזורו אליך יותר מאוחר . מבקש להבהיר כל רצוני לסיים את ההתקנה לשביעות רצוני. אין לי כוונה להתנצח רוצה פשוט פשוט לקבל מוצר שעלה למעלה מ 17000ש"ח
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה