פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שרות אחרי התקנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה התקנו שער חשמלי משותף לשני שכנים. ב14/11/16 שער הפסיק לעבוד .אני פניתי לשרות לקוחות להזמנת טכנאי התברר שקיים חוב של השכנים לכן הם לא רוצים לשלוח טכנאי.קודם כל מה אני קשורה לחוב של השכנים שכבר קיים שנה וחברת טרלידור לא מצליחה לקבל את הכספים !!!! אני שילמתי הכל וזכות מלאה לקבל את השרות שאני מתחייבת לשלם עבורו !!!אני לא מחלקת גביה של טרלידור ולא חייבת לדואג לתשלום חובות של אחרים ! אני דורשת שיחזרו אלי כמה שיותר מהר לקביעת מועד הגעת הטכנאי !
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל שטרית -מנהלת משרד שם ותפקיד:
2 השכנות עשו הזמנה משותפת לפני כשנה מס. לקוח 382743 והן התחייבו על תשלום העיסקה במשותף , עצרנו מתן שרות להזמנה מאחר ונותרה יתרת חוב פתוחה ע"ס 9,000 ש"ח . תגובה:
הבוקר 171116 שולמה יתרת החוב בכרטיס אשראי , ואישרתי מתן שרות להזמנה הנ"ל . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה