פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומאכזב נושא התלונה:
חורש לידר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כיותר מחודש פרצו לביתי דרך חלון כאשר חתכו את הסורגים. פניתי מייד לחב' טרלידור(חברה בעלת שם ופניתי דווקא לחברה ולא למסגר פרטי בכדי שאקבל עבודה ושירות טובים) בכדי שיתקינו לי סורג חדש לחלון.(עקב המקרה גם אחותי פנתה אליהם והזמינה לכל הבית סורגים). את ההזמנה עשיתי מסוכן שלהם שהסברתי לו בפירוט רב באיזה סורג אנו מעוניינים .הוא הזמין את החלון וגבה את התשלום ומאותו רגע הנושא נמרח עד שבאו להתקין את הסורג ולאחר שבאו התקינו לי סורג שחברה כזו צריכה להתבייש בעבודה שכזו -ממש עבודה של פועלים לא מנוסים: הסורג הותקן על החלון כשיש המון רווחים ולא סיפק את רצוני מכיוון שסורג כזה בקלות ניתן לפרוץ,אז מה זה עוזר לי אם יוכלו לפרוץ לי שוב? הסורג בכלל לא היה כפי שביקשתי מהסוכן שלהם!! פניתי לשירות הלקוחות ואמרתי שאם לא יותקן לי הסורג שביקשתי אבטל את ההזמנה וגם את ההזמנה של אחותי,וכמובן ציינתי בפניהם שאני זקוקה לכך דחוף כי אין לי סורג בחלון ומדובר בדירת קרקע. לאחר הבטחות של הפקידות בשירות לקוחות חיכיתי ואף אחד לא יצר איתי קשר להגיע ולראות שוב מה אני סה"כ מבקשת וכשפניתי שוב לשירות לקוחות אמרו לי ליצור קשר שוב עם הסוכן שהיה אצלי ואכן פניתי אליו והוא קבע איתי ולא הגיע, רק לאחר טלפונים רבים שהתקשרתי אליו בא ועשה שוב הזמנה חדשה כאשר פירטתי לו בדיוק רב מה אנו רוצים והוא הבטיח לי סורג חדש כפי שרציתי.
עברו מס' שבועות ואף אחד לא הגיע אליי,שוב התקשרתי לסוכן ולאחר ויכוח אמר שיחזרו אליי.אני בינתיים לא משאירה את הבית לבד כי הסורג ששמו ניתן בקלות לפריצה,בזבזתי זמן וטלפונים רבים כדי לרדוף אחריהם ואת הכסף כמובן שהם כבר גבו. בשירות כזה עוד לא נתקלתי בחיים ועדיין לא קיבלתי את מבוקשי ונגרמה לנו עוגמת נפש רבה שסה"כ בשביל סורג שלא מובן לי מה לוקח כ"כ הרבה זמן זה לא משהו שסובל דיחוי לכ"כ הרבה זמן,מדובר כאן בבטיחות של ביתי ועליהם לשאת באחריות אם שוב ייכנסו לביתי דרך החלון שבגללם אין בו סורג טוב ושוב, מדובר בבית קרקע.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר ופיצוי הולם או שיחז פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
ניראל דמתי - סמנכ"ל תפ שם ותפקיד:
גב' חורש הזמינה סורג אחד קטן לביתה לפי דוגמא מסוימת שראתה בקטלוג , כשהגיע הסורג החליטה שהדוגמה אינה לרוחה , וביקשה להחליפה בדוגמא אחרת.
לצערינו מפעל החברה נמצא בכרמיאל הנמצאת כרגע תחת מטחי קטיושות . תפוקת הייצור היא כ % 15 בלבד , ורק מספר עובדים אמיצים מגיעים לעבודה . הפועל היוצא של מצב זה הוא שאין אנו יכולים לתת שירות נאות ללקוחותינו כמו גם לעמוד בזמני אספקה.
אנו רוצים לתת שירות ולסיים את הענין ברם נדרשת סבלנות והבנה מינימלית של המצב.
ראוי לציין שהסורג מותקן בבית הלקוחה כלומר - הבית מוגן ומדובר למעשה בהחלפת הדוגמא שעל הסורג.


אנו רוצים לתת שירות
תגובה:
הוריתי לתת עדיפות לתיקון הליקוי ואנו נגיע בתוך כשבוע לבית הלקוחה ע"מ להחליף הדוגמא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה