פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות פוגענית של סוכן, ואחריה התעלמות החברה מתלונתנו נושא התלונה:
גל לימור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה והצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-23 ביוני הגיע לדירתה של אמי בטבעון סוכן של טרלידור, בשם קובי, כדי לתת הצעת מחיר להתקנת סורגים ושערים. הסוכן היה עצבני, כנראה, התייחס לאמי (בת 70 פלוס) בזלזול וצעק עליה. כל פניותינו אל החברה כדי לקבל התנצלות לא נענו עד היום.

פירוט: לפני כמה שבועות פנתה אמי, רחל גל, לטרלידור, כדי לבדוק ביקור של סוכן בדירה שלה בטבעון, לצורך התקנת סורגים ושערים בדירה שהיא משכירה. לאחר כמה שיחות ובירורים, קבעה לה דנה את מועד ביקור הסוכן. אמי הבהירה לדנה שהשעה צריכה להיות מדויקת, משום שהיא אינה גרה בדירה אלא באה במיוחד. דנה קבעה את המועד ל-23 ביוני בשעה 10:00 בבוקר. אמי הגיעה לפגישה בזמן, אך הסוכן לא הגיע ולא ענה לשיחות הטלפון שלה. כאשר השיגה אותו ב-11 וחצי, אמר לה שכעת הוא יוצא מהקריות אבל זה ייקח לו עוד כשעתיים. אמי ענתה לקובי שהיא כבר חיכתה לו שעה וחצי, ואם הוא לא מגיע בתוך חצי שעה שלא יגיע כלל.

ואכן, קובי הגיע לאחר כחצי שעה. הוא כנראה כעס על כך שנדרש להגיע מיד, והתנהג בחוסר סבלנות וחוסר חשק. הוא הציע לאמי במהירות הצעת מחיר כללית בסך כ-10 אלפים שקלים, וניסה לקצר את הביקור וההסבר כל האפשר. אמי שאלה איפה הדוגמאות שדנה הבטיח שיראה לה, והוא ענה שהן באוטו והציג לה את החוברת שקיבלה כבר בדואר מהחברה. אמי רצתה לדעת עוד פרטים, ולהבין כיצד מחושבת הצעת המחיר, אך קובי הסתפק בהצעה להוריד את המחיר ב-10%. אמי אמרה לו שזה לא רציני, היא לא מבינה איך חושב הסכום וביקשה שיסביר לה במדויק את החישוב. בתגובה אסף קובי את חפציו והלך החוצה. אמא שלי נדהמה. היא הלכה אחריו ואמרה לו "אתה הולך? לפחות תגיד שלום"! בתגובה צעק לה קובי, שהיה כבר במדרגות, "את משוגעת"! אמא שלי אמרה לו "אתה לא מתבייש"? והוא ענה לה "תתביישי את", והלך.

החוויה הזאת הותירה את אמי במצב רוח קשה. היא התקשרה לאיריס מטרלידור, ולאחר שאיריס ביררה עם קובי את הטענות, היא חזרה לאמי, אמרה לה שקובי מכחיש את הדברים, הציעה לה "לעזוב את זה" ושאלה אותה אם תרצה להזמין סוכן אחר. אמי ענתה לה שאם זו דרך הטיפול במקרה, היא לא מעוניינת בסוכן אחר. כך הסתיים הטיפול בפרשה. אמא שלי נפגעה כל כך מהמקרה, שלא סיפרה לאף אחד מה קרה. רק אחר הצהריים, כשהתקשרתי אליה והרגשתי שמשהו קרה, היא שיתפה אותי. בעקבות זאת התקשרתי לאיריס ואיריס אמרה שקובי אמר ש"גם אמא שלי דיברה לא יפה", אך לא ידעה לומר מה בדיוק אמרה לכאורה.

אמי פנתה לטרלידור, כחברה גדולה ונחשבת, וכך הביאה לתוך ביתה אדם אלים וגס רוח, שגרם לה לעוגמת נפש גדולה. אך עד היום לא קיבלנו כל מענה מהחברה, למרות שפנינו אליה כמה פעמים.

בברכה,
לימור גל
0526454011

מספר הטלפון של אמי, רחל 04-9833126


עלבון סוג הנזק :
נשמח אם הסיפור יפורסם באתר פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
דמתי שמואל-מנהל שיווק שם ותפקיד:
לימור שלום
בבדיקה שביצעתי קובי הסוכן דיבר עם אימך בשעה 10:10 להודיע על איחור
אימך אמרה לו שאם מאחר יותר מחצי שעה שלא יגיע ואז עזב הסוכן את פגישתו הקודמת ונסע אליה.
במהלך כל הפגישה אימך הקניטה אותו ואמרה לו שאינו יודע למדוד ומדידתו חובבנית ולא נתנה לו להתרכז בעבודת ההכנה להצעת מחיר {הסוכן הנ"ל עובד כבר שנים בחברתנו ומדד אלפי בתים}
קובי הסוכן ביקש מאימך לתת לו למדוד ואז ישב איתה ויסביר ויגבש הצעה מסודרת ומפורטת ויענה על שאלותיה אך אימך ענתה לו גם כך אתה נראה לי מודד חובבני!!!
הסוכן ישב והסביר לה על המוצר ונתן לה הצעה ואז אמרה אימך שהמחיר שניתן הוא זריקת סכום באוויר
לגבי הסורגים הסוכן הסביר לה על מגבלת התקנה ויש אפשרות להתקנה רק בין תריס לחלון
אימך ענתה לו שהוא לא מיקצועי!!
הסוכן אמר לה שהוא מסיים את הפגישה בשל היחס המזלזל ועוזב את המקום
אין לי יכולת להבין מה קרה בחוסר תקשורת בין הצדדים אך אני מכיר את הסוכן ולא קרה לו ולו פעם אחת מקרה כזה!!!!
ביקשנו מיד לאחר המקרה לשלוח אל אימך סוכן אחר ואף לפצותכם בהנחה מיוחדת ולו רק בשל ההרגשה שנוצרה אך לא רציתם.
איריס שהיא מנהלת האיזור פנתה אלייך וזה לא סיפק אותך.



תגובה:
את תחליטי מול איריס כי המקרה הוא של חוסר תקשורת בין צדדים בלבד! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה