פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בדבר הטעיה צרכן נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המלאכה 2 ראש העין כתובת:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה בדבר הטעיה של חב' טרילידור



1. בתאריך 4/6/10 חתמתי על הזמנת עבודת התקנת שערים, סגירת פתחים והכנה
לפתיחח חשמלית עם נציג חברת טרילידור.

2. מאז חתימת ההזמנה ועד היום התנהלות חב' טרילידור כולל נציג החברה גובל
בשערוריית הטעיה וחוסר יושר והגינות והסתרת מידע ממני.

3. כל השתלשלות הנושא מובאות במכתבים המצורפים שנשלחו למנכ"ל טרילידור
הן בפקס והן בדואר רשום.

4. בקשותי להתקבל לשיחה ו/או מכתב תשובה כנהוג בחברה בדרג כזה נדחו בטענה
כי "אין דבר כזה להתקבל לשיחה אצל אף נציג בכיר וכי לא נהוג לשלוח מכתב מהחברה ללקוח."

5. בשיחות טלפון עם פקידות טרילידור הוצעו לי 3 אפשרויות אשר דחיתי אותם
הסברתי ונימקתי את עצמי בתוכן המכתבים, שהדברים לא נעשו בתום לב ואולם אציין כי לא הובאו בפני ולא הוסברו האפשרויות ע"י הנציג בעת החתימה, דבר זה אינו רק טעם לפגם אלא הסתרת מידע והטעיה.

6. מאחר ובכל זאת רציתי לסיים בצורה מכובדת את הנושא, והצעתי לחב' טרילידור
שתי אפשרויות:
האחת: לפרק את מה שעשו ולהחזיר את המצב לקדמותו ולהחזיר את מה שהיה וכן לזכות במקדמה ע"ס -.2750 ₪ ששילמתי בעת חתימת ההזמנה.
האפשרות השנייה: להתקין לי מנוע חשמלי ואינטרקום על חשבונם ו/או על חשבון הנציג מאחר והוא נושא בטעות תכנון השער.



7. הצעותיי לא התקבלו ובשחותי עימם נאמר לי כי לא יעזור לי כלום ואין למי
לפנות למרות שהסברתי שאני לא אשם בעוול שנגרם ואני לא צריך לשאת באחריות וההוצאות השונות.

8. כמו כן הנני לציין שעד היום טרם פנו אלי בדבר ההתחשבנות הסופית כפי שקבענו
בעת חתימת ההזמנה.

9. לאור הנושא הכאוב והלא מוצדק שאני עובר דבר שפגע בבריאותי (אני אדם לא
צעיר), אבקש את עזרתכם בטיפול ובבדיקת הנושא על מנת לקבל את המגיע לאחר העוול שנגרם לי.

10. ברצוני לשלוח לכם את המכתבים שנשלחו להנהלת טרלידור אך לא מצאתי מספר פקס.
11.אודה לכם מאוד על טיפולכם ועזרתכם.





בכבוד רב,


חכם נתן
ורד 2 כרמיאל
נייד-054-5841664



מצ"ב:מכתבים שהופנו למנכ"ל טרילידור
הזמנת העבודה

כספי סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה