פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סורג ממ"ד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהוד, אלטלף 25 כתובת:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: התקנת סורג לחדר ממ"ד

לפני כשנה הזמנו אצל חברת טרלידור סורגים: למטבח, סלון, חדר שינה וחדר ממד. הגיע סוכן החברה לקבל הזמנה, אשתי התעכבה רבות בנושא הסורג לממ"ד, הוצג ע"י הסוכן מוצר החברה לממ"ד -סורג מתקפל , אשתי שלא רצתה שבממ"ד שהוא למעשה החדר של הילד, תהיה תחושה של כלא בגלל הסורג המתקפל הישר, ושאלה האם יש פתרון אחר של סורג מתקפל, כלומר מתעגל (עם בטן חיצונית), הסוכן התעקש שישנו רק מוצר אחד והוא המתקפל הישר לממ"ד, או להתקין סורג בטני רגיל (לא מתקפל/לא נפתח) לא תקני לממ"ד, בסוף הסוכן לקח הזמנה שכללה סורגים ל 4 חלונות: סלון, מטבח, חדר שינה וממ"ד, בלית ברירה הזמינה אשתי סורג מתקפל ישר לממ"ד.

ביום ההתקנה, הסורגים: למטבח, סלון, וחדר השינה הותקנו ואילו את הסורג של חדר הממד לא הצליחו המתקינים להתקין , לטענת המתקין הסורג הגיע במידות לא מתאימות לחלון הממד ולא הותקן. הסורג מונח עד היום (שנה לאחר ביצוע ההזמנה) בחדר על הרצפה לא מותקן.

כשבוע לאחר מכן נוכחנו להפתעתנו אני ואשתי לראות באחד הבניינים בעיר, סורג ממד מתקפל עם בטן של חברת טרלידור.
בדיוק המוצר שאשתי ביקשה להזמין ביום ביצוע ההזמנה, ואיש המכירות הסביר שלא קיים מוצר כזה לחדר ממד, אלא יש לבחור בין סורג בטן רגיל שאינו תקני לחדר ממד לבין סורג ממד (מתקפל) ישר.
כיום ברחבי העיר ניתן לראות מלא סורגים מהסוג הזה של חברת טרלידור: מתקפלים עם בטן לממ"ד, שהותקנו בשנה האחרונה, גם לאחר ההזמנה שאנחנו ביצענו.
אנחנו חושבים שעצם העובדה שאיש המכירות סרב להציע מוצר שקיים בחברה ושהלקוח, אנחנו, במקרה זה מבקשים מוצר כזה, אינה מובנת, ומהווה חריגה משירות נאות שהיינו מצפים לקבל כלקוח מן השורה.
לאחר מכן פנינו לטרלידור מספר פעמים, הסברנו את טענתנו ואת הפגיעה שחשנו בשירות, וביקשנו שיתקינו סורג מתקפל עם בטן, במקום הסורג המתקפל הישר שלא הצליח המתקין להתקין.
נציג החברה להתקנות , הסכים להתקין אבל בתוספת מחיר 160 ש"ח שזה ההפרש בין סורג מתקפל רגיל לבטני ועוד 360 ש"ח דמי שינוי הזמנה,
אנחנו מסרב ים לשלם את דמי ביטול ההזמנה, כיוון שהטעות פה בשטח של החברה שלא הסכימה לחשוף בפנינו קיום המוצר הנדרש בעת לקיחת ההזמנה,
אנחנו מרגישים מופלים לרעה כצרכנים, למה לצרכנים אחרים בעיר כן מגיע להתקין סורג שכזה, ולנו לא.
בשורה התחתונה, אנחנו מבקשים שיותקן אצלנו סורג ממד (מתקפל) עם בטן, מוכנים לשלם את הבדל העלות המקורית, בסך 160₪, לו הזמנו מראש סורג כזה, שזה היה המצב במידה ואיש המכירות היה מציג בפנינו את המוצר הזה ביום לקיחת ההזמנה.
אך איננו מוכנים לשלם עלות ביטול הזמנה 360 ש"ח, כפי שנאמר ע״י נציג ההתקנות של החברה (מר יניב אושאמי) בשיחות הטלפוניות שבוצעו בנושא עם החברה.
הנציג עיקש בעמדתו ואינו סר ממנה, ומתעקש שאנחנו טועים,

לדעתנו תביעתנו צודקת, שלא להזכיר את עוגמת הנפש שאנו חשים, ואת האיחור בהתקנת הסורג, שאמור להיות בדיוק בחדר של הילד, שעבורו החלטנו להתקין סורגים בדירה המושכרת.
זה לא השירות שהיינו מצפים מחברה המכבדת את עצמה, והאמורה להעמיד את טובת הלקוח בראש סדר עדיפויותיה, זה יכול להתאים להתנהגות של בעל מקצוע לא מפורסם, אך לא לחברה בסדר הגודל של חברת טרלידור, ועל כך פליאתנו, מראש העדפנו לשלם יותר ולעשות ההזמנה בחברה ידועה, כדי שגם ניתן יהיה לצפות לשירות הוגן וטוב, אך מסתבר שהיינו קצת תמימים.
אנו בטוחים שאם נעלה טענתנו בפני גורם מברר כלשהו תוצדק טענתנו. וגם כמעט בטוח שהיינו מקבלים דמי פיצוי עוגמת נפש שהיו עולים על דמי ההזמנה כולה.
אנחנו מבקשים, בהתאם לזאת שתושלם ההתקנה בחדר הממד בהקדם, בעלות הבלעדית של 160₪.
שלחנו פקס אל מנכל טרלידור, אבל כנראה שהפקס לא מובא לשולחנו, אלא לנציג ההתקנות שנשאר בדעתו ואינו מוכן לזוז מילימטר, וגם זה חורה, שאין אפשרות להגיע לערכאה עליונה יותר בחברה ולקבל מענה אנושי הולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התקנת סורג מתקפל עם בטן לחדר ממד בעלות 160 ש"ח בלבד. פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה