פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לקויה וסחבת בהמשך טיפול נושא התלונה:
לוין יגאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב - 16/01/2011 בוצעה אצלי התקנה של שער וגדר.
ביום ההזמנה, ב 19/12/2010- , לא הסתבכתי יותר מדי והראתי לסוכן את השער של השכן וסיכמנו שזה מה שאני הולך לקבל – צד אחד נפתח וצד שני קבוע, אך עם משקוף וצירים ע"מ שאוכל לפתוח במידת הצורך.
השער שסופק הגיע ללא משקוף, אך הדלת הקבועה באה עם הצירים.
המתקין לא התרגש יותר מדי והתחיל להתקין ללא משקוף: הוריד צירים וחיבר את הצעד הקבוע ישירות לקיר.
אחרי שראיתי שיש רווחים בין דלת לקיר וזה בכלל לא דומה להתקנה היפה שנעשתה אצל השכן, אמרתי שאינני יכול לקבל את זה וביקשתי להשלים משקוף.
ב -17/01/2011 נמסר לי שהשלמת ההתקנה תתבצע ב 31/01.
ב 18/01/2011, באמצע יום עבודה, הוקפצתי הביתה ע"י ילדיי שלא הצליחו להיכנס
פנימה, כיוון ששער, שלא היה מחובר כנדרש, יצא ממקומו ונתקע כך שהיה ניתן לפתוח
אותו מבלי להפעיל מאמץ פיזי רב.
באותו יום שלחתי מכתב לחברה עם התמונות וביקשתי להקדים את המשך ההתקנה.
ב-19/01/2011 יצרו איתי קשר וקבוע ל-24/01.
ב-23/01 התקשרו ואמרו שמזיזים ל-26/01. הסיבה - מתקין חולה. ביקשתי לשלוח מתקין אחר, אך הוסבר לי שעבודה צריכה להתבצע ע"י המתקין שהתחיל.
היום, ב-24/01 הודיעו שמתקין יבוא ביום שישי (28/01). ביקשתי פעם נוספת לשלוח מתקין אחר ונאמר לי שאין מתקינים אחרים...
מעניין איך חברה כל כך גדולה מסתדרת עם מתקין אחד.
השלמה פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה