|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
שרות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכתי לפני מספר שנים סורגים של טרילידור בכל הבית. שלשום פרצו הביתה דרך
הטרילידור (תלשו אותו ממקומו) וגנבו לי חפצים יקרי ערך. התקשרתי לחברה על מנת שיגיע להחזיר את הסורג למקומו ויתנו לי ענתה לי מוקדנית בשם גל שאמרה לי שיעלה לי 265 ש"ח הגעה למקום רק על מנת לבדוק את מצב הסורג. אציין כי
מדובר בסורג קטן שעולה בין 400 ש"ח ל600 ש"ח. לא די שהסורג אינו בטיחותי מחיר ההגעה למקום הינו לא מתקבל על הדעת והיה צריך להנתן כשרות.
|
עוגמת נפש + נזק כספי |
סוג הנזק : |
הגעה למקום והחזרה של הסורג למקומו ללא עלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרלידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|