אוהד דמתי, מנהל מחלקת |
שם ותפקיד: |
להלן תגובתי לטענותיו של המתלונן:
1. אין חולק, כי מועד ההתקנה המקורי, אשר תואם ליום 23.5.11, בוטל בשל תקלה טכנית. ואולם, מתקיני החברה התייצבו אצל המתלונן כבר ביום המחרת, ובשני ימי עבודה מאומצים, סיימו התקנת הגדר והשער בצורה מקצועית ויעילה. יתר על כן, טענת המתלונן כי לא זכה למענה טלפוני כלשהו אינה מדויקת באשר המתלונן שוחח עימי, אישית, בצהרי היום בו בוטלה ההתקנה, ודאגתי לטפל בעניינו לאלתר.
2. במהלך ההתקנה כאמור התברר, כי צבעו של אחד העמודים שונה מצבעם של יתר החלקים. אין חולק, כי יש להתאים צבעו של העמוד ליתר חלקי ההתקנה, ברם אין בדבר כדי לשבש פעולתו של השער המותקן. |
תגובה: |
תואם עם המתלונן מועד נוסף להתקנת עמוד מתאים. כמו כן, בשיחה עם המתלונן הוסכם על זיכויו בשל המתרחש, בשיעור מוסכם על הצדדים. |
פתרון: |
|
|