פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה וטיפול בה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בעת התקנת גדר + שער התגלה עמוד בצבע שאינו תואם את ההזמנה העמוד הורכב ונאמר לי שתוך יומיים שלושה יגיעו להחליף את העמוד המדובר לאחר שבועיים המתנה נזכרו להתקשר לתאם התקנת העמוד בין השעות15-18 אך איש אינו הגיע ואיש לא התקשר להודיע על ביטול, במחלקת התקנות איש אינו ענה מהשעה 16 אח"הצ ,חשוב להזכיר כי גם בהתקנה הראשונית תיאמו התקנה ל- 22 לחודש מאי ונזכרו להודיע ב-22 למאי ב10 בבוקר שלא יוכלו להגיע להתקנה. כך שכרגעאני עומד מופסד כך: יומיים חופש מהעבודה מיותרים, ו20 יום עם עמוד בצבע שונה מאוד ובולט בשער המורכב
כספי + עוגמת נפש+ סוג הנזק :
פיצוי כספיעלהפסד יומייםעבודה + עוגמת נפש ותירתור טלפוני פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
אוהד דמתי, מנהל מחלקת שם ותפקיד:
להלן תגובתי לטענותיו של המתלונן:
1. אין חולק, כי מועד ההתקנה המקורי, אשר תואם ליום 23.5.11, בוטל בשל תקלה טכנית. ואולם, מתקיני החברה התייצבו אצל המתלונן כבר ביום המחרת, ובשני ימי עבודה מאומצים, סיימו התקנת הגדר והשער בצורה מקצועית ויעילה. יתר על כן, טענת המתלונן כי לא זכה למענה טלפוני כלשהו אינה מדויקת באשר המתלונן שוחח עימי, אישית, בצהרי היום בו בוטלה ההתקנה, ודאגתי לטפל בעניינו לאלתר.
2. במהלך ההתקנה כאמור התברר, כי צבעו של אחד העמודים שונה מצבעם של יתר החלקים. אין חולק, כי יש להתאים צבעו של העמוד ליתר חלקי ההתקנה, ברם אין בדבר כדי לשבש פעולתו של השער המותקן.
תגובה:
תואם עם המתלונן מועד נוסף להתקנת עמוד מתאים. כמו כן, בשיחה עם המתלונן הוסכם על זיכויו בשל המתרחש, בשיעור מוסכם על הצדדים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה