פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואי מענה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה טכנאי טרילידור החליף בדלת הכניסה שרכשתי אצלם צילינדר חדש שעלה בסביבות ה- 1,000 ש"ח כעבור כמה חודשים החלו בעיות של סגירה (כמו בצילינדר הקודם) עד למצב שבו הדלת ננעלה . פניתי לסניף בכרמיאל כמו תמיד קיבלתי תשובה "יחזרו אלייך" משום מה היתה לי הרגשה שה"יחזרו אלייך" ישאר בגדר ציפיה כמו בפעמים הקודמות ולכן התקשרתי למשרדים הראשיים שם נעינתי בחוסר סבלנות וקיבלתי מס' פקס כי לא מקבלים תלונות בטלפון .....שלחתי פקס , עברו הימים ..... בינתיים נכנסנו בדלת אחורית , חפשתי אנשי מקצוע שיבואו לעזר והצלחנו איכשהו להגיע ל"עזרה ראשונה" שזמנה אוזל. המכתב נשלח ביולי ואני עדיין מחכה ולתגובה , גם לתמי מכרמיאל שכל הזמן מבטיחים לי שהיא תחזור והיא לא חוזרת אבל.....להתקשר ולהציע פריטים חדשים לרכישה כי אני "לקוחה ותיקה" אף אחד לא חוסך מעצמו . חבל.......
תיקון הצילינדר החדש שנרכש - בדחיפות פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה