פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בזמני התקנה, אי עמידה בתאריך היעד... נושא התלונה:
ללאוי גונייד שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.07.11 הגיע אליי סוכן בשם זאהר טריף לצורך קבלת הצעה לשער חשמלי לכניסה הראשית. באותו יום הסכמנו על המחיר ושולם שליש מהסכום (חלק באשראי +שיקים) וכך ההזמנה יצאה לדרך. התאריך ההתקנה של השער עמד על כ60 יום.
באותה פגישה נמסר ע"י הנציג בע"פ שהשער מותקן בד"כ תוך כ40-50 יום.(אני תמיד לוקח את זה בערבון מוגבל, ומתייחס למה שרשום בחוזה).
עברו ה60 יום, ואז אני זה שיזמתי את השיחה לברר מה קורה (לא טרחו אפילו לעדכן שאנו נאחר מעבר ל60 יום שרשום בחוזה), והתברר שאכן השער היה מוכן ורק נותר לקבוע תאריך התקנה ( שלב א יציקה ויומיים אחרי התקנת השער).
לשמחתי נקבעה יציקת העמודים לתאריך 11.09.11 כך שהנציג יגיע בין 12-14 בהצריים.(תוך בקשה להתראה חצי שעה לפני ההגעה ע"י המתקין)
ב11.09.11 ציפיתי שהמתקין יגיע בזמן,ואז בסביבות ה15:00 אני כמובן זה שיזמתי שוב שיחה עם נציגי טרלידור (יש לציין שהיחס שלהם הוא מצויין למרות שעד קבלת נציג יש צורך לעבור הרבה נציגים) והתברר לי מהשיחה שהמתקין לא יגיע עקב תקלה ברכב. אני אישית שוב דיברתי עם המתקין והוא מסר לי שתוך שעה הרכב ייצא מהמוסך ובדרך אליי, מה שהתברר בסוף שזה לא קרה וכך היציקה של העמודים נדחתה.
יום למחרת (12.09.11) בשיחה שוב עם נציגת טרלידור קבענו שהיציקה תהייה ביום שלישי 13.09.11 ושהתקנת השער תדחה ל23.09.11. כמובן שלא הסכמתי לתאריך ההתקנה, ואז אחרי מאמץ מבורך של הנציגה ובשיחה ביום 13.09.11 קבענו שתאריך ההתקנה יהיה 18.09.11.
כמובן שבאותו יום 13.09.11 שאמור המתקין להגיע ליציקה, טרחתי שוב להתקשר אחרי 14:010 ולברר למה עוד לא קיבלתי התראה , ואז התברר לי שהוא תקוע באיזשהי עבודה שאולי תימשך שעה. אחרי שעה התקשרתי שוב (כאילו אני עובד טרילדור ואין צורך שמישהו ירים אליי טלפון) ואז התברר שהוא ייאחר עוד כשעתיים.
בשעה 16:15 אחרי שכבר היה איחור יותר מדיי, התקשרתי לברר מה קורה, ונמסר לי ע"י המתקין שהוא מאחר בעוד כחצי שעה. אני יזמתי שיחה שוב ב16:45 לברר אם הוא בכל זאת מגיע, ואז אין מענה.
אחרי שכבר מאסתי ונעלבתי וביזבזתי המון זמן, הקשרתי עם נציגת טרלידור ב17:15 לברר מה קורה עם המתקין המצטיין, ומסרתי את כל הפרטים, היא דיברה באופן אישי עם המתקין והוא מסר שהתקשר ולא עניתי. אין צורך לציין שבאותו יום מסרתי מהבוקר שהנייד שלי שכחתי אותו בבית, ואין צורך לציין שלא הופיעה אפילו שיחה אחת על הצג הטלפון הביתי שהיה אמור להיות תחליף לנייד במקרה ואין מענה.
אני מקווה שעוד היום אני אקבל צלצול לקביעת תאריך שלישי ליציקה, ושלא יידחה מועד התקנת השער שלזה אני אין ספק לא אסכים בשום פנים ואופן.
יש לציין לטובה שוב את היחס של נציגות טרלידור במיוחד אחת בשם טליה, ולציין לטובה את היחס של איש המכירות זאהר טריף אשר עזר בכל מה שאפשר.
אבל העילבון, ועוגמת הנפש שלא ציפיתי לה מחברה כמו טרלידור כבר מעמידות בספק את השירות אם אצטרך אותו בעתיד במקרה וישנה תקלה.
כמוכן בזבוז הזמן היקר בעבודתי, תוך זה שפעמיים אני מעדכן את סדר עבודתי כך שאצא מוקדם עקב ההתקנה, ואז הכל משתבש.
עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ,האיחור בפעמיים ובזבוז זמני היקרה וגם עמידה בתאריך ההתקנה פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה