פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לקוייה ביותר נושא התלונה:
וחניש קובי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחב' טרילדור שני שערים וגדר בעלות של 17000 ש"ח . המתנו זמן ממושך למוצרים וכאשר הם הגיעו הם הותקנו ע"י החברה . ההתקנה הינה מזעזעת : בשל טעות של החברה שער הכניסה היה גדול מדי . הפתרון של המתקין : לשבור לי את קירות הגדר ולהתקין בצורה עקומה תוך גרימת נזק לשליכט אקרילי חדש לחלוטין .
כמו כן נזקים למוצר עצמו , חורים , שברים , פגמים בצבע .
המתקין היה חוצפן ממדרגה ראשונה ולא שעה לפניותינו .
החברה הגיעה לראות את הנזק , הודה במקצת הנזקים אבל לדעתה ההתקנה היא "מליון דולר " כך לדברי רמי שנשלח על מנת לראות את הנזק .התוצאה הינה עגמת נפש מרובה , זה לא המוצר עליו שלמנו
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
דמתי אוהד - מנהל מחלקת שם ותפקיד:
בתחילת חודש אוקטובר התבצעה התקנה אצל מר יעקב וחניש בישוב שער אפריים ,
במהלך ההתקנה אולץ המתקין לבצע פינויי בקיר עקב בעייה בקירות עקומים ( בחלק התחתון הפרופיל בקו -0 ובהמשך הוא נכנס בקיר ) כמו כן במהלך ההתקנה נישברה חתיכה מהטיח האקרילי .
לאחר סיום ההתקנה נרשם דו"ח מפורט שבו הוזמנו זויות חיפוי .
לאחר שמר יעקב הביע אי שביעות רצון ולא היה מוכן לקבל את הפיתרון ,הגענו לביתו אני ( מנהל מחלקת ההתקנות) ורמי ( מודד מוסמך) ע"מ לראות במה דברים אמורים , במעמד הפגישה הוסבר ללקוח שההתקנה התבצעה לפי הסטנדרטים של החברה והחיתוך בקיר נבע כתוצאה מקירות עקומים, ובמקום שבו בוצע חיתוך בקיר יושמו זויות חיפויי , כמו כן במקום שבו הייתה פגיעה בקיר יוחזר המצב לקדמותו ע"י תיקון הטיח . אבקש לציין כי מר יעקב לא היה נוכח בעת ההתקנה ולכן לא מודע לאי הסימטריה בקיר ולשיקוליי המתקין . הנהלת החברה קשובה לקהל הלקוחות
תגובה:
זוייות חיפויי כפי שהוסבר ללקוח + תיקון טיח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה