|
|
|
|
|
|
התקנה לקוייה ביותר |
נושא התלונה: |
וחניש קובי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחב' טרילדור שני שערים וגדר בעלות של 17000 ש"ח . המתנו זמן ממושך למוצרים וכאשר הם הגיעו הם הותקנו ע"י החברה . ההתקנה הינה מזעזעת : בשל טעות של החברה שער הכניסה היה גדול מדי . הפתרון של המתקין : לשבור לי את קירות הגדר ולהתקין בצורה עקומה תוך גרימת נזק לשליכט אקרילי חדש לחלוטין .
כמו כן נזקים למוצר עצמו , חורים , שברים , פגמים בצבע .
המתקין היה חוצפן ממדרגה ראשונה ולא שעה לפניותינו .
החברה הגיעה לראות את הנזק , הודה במקצת הנזקים אבל לדעתה ההתקנה היא "מליון דולר " כך לדברי רמי שנשלח על מנת לראות את הנזק .התוצאה הינה עגמת נפש מרובה , זה לא המוצר עליו שלמנו
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרלידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
דמתי אוהד - מנהל מחלקת |
שם ותפקיד: |
בתחילת חודש אוקטובר התבצעה התקנה אצל מר יעקב וחניש בישוב שער אפריים ,
במהלך ההתקנה אולץ המתקין לבצע פינויי בקיר עקב בעייה בקירות עקומים ( בחלק התחתון הפרופיל בקו -0 ובהמשך הוא נכנס בקיר ) כמו כן במהלך ההתקנה נישברה חתיכה מהטיח האקרילי .
לאחר סיום ההתקנה נרשם דו"ח מפורט שבו הוזמנו זויות חיפוי .
לאחר שמר יעקב הביע אי שביעות רצון ולא היה מוכן לקבל את הפיתרון ,הגענו לביתו אני ( מנהל מחלקת ההתקנות) ורמי ( מודד מוסמך) ע"מ לראות במה דברים אמורים , במעמד הפגישה הוסבר ללקוח שההתקנה התבצעה לפי הסטנדרטים של החברה והחיתוך בקיר נבע כתוצאה מקירות עקומים, ובמקום שבו בוצע חיתוך בקיר יושמו זויות חיפויי , כמו כן במקום שבו הייתה פגיעה בקיר יוחזר המצב לקדמותו ע"י תיקון הטיח . אבקש לציין כי מר יעקב לא היה נוכח בעת ההתקנה ולכן לא מודע לאי הסימטריה בקיר ולשיקוליי המתקין . הנהלת החברה קשובה לקהל הלקוחות |
תגובה: |
זוייות חיפויי כפי שהוסבר ללקוח + תיקון טיח |
פתרון: |
|
|
|