פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויי יצור, פגמים חמורים בהתקנה, השחתה של התקנה ויחס משפיל ומזלזל!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה- 2012\6\4 התבצעה התקנה פגומה וליקויי ייצור של שער חשמלי ועוד מספר מרכיבים וכל זה בפיגור של מספר ימים. מאותו יום אני רודף אחרי נציגי החברה לאחר שלא נענתי שלחתי להם פקס המתאר את כל האירועים והתקלות מאז אותו יום התקנה , למחרת אוהד מטרילדור התקשר והבטיח שיוני הסוכן יגיע אלי היום ונשאלתי האם אני נמצא בבית ,אמרתי לו שכן ולקחתי במיוחד חצי יום חופש מהעבודה, יוני כמובן לא התקשר וגם לא אוהד.... הוא הצליח למרוח ולדחות את פתרון הבעיה, במקום לתת מענה מיידי. כעת לאחר ארבע ימים של נידנודים מול חברת טרילדור לאנעשה שום דבר אחר בשטח ואני נותר ללא מענה רציני והגון.
אלא רק תשובות כמו : זה יטופל, מעולם לא היה לנו מקרה כזה, וכדומה...
ובמקרה הטוב אמרה לי חופית משירות הלקוחות שבעוד שבוע וחצי מיום ההתקנה יגיע מישהו לראות את הליקויים.

ולהלן פירוט פגמי ההתקנה ,ההשחתה וליקויי הייצור בשער החשמלי:
א. דלת כניסה שמותקנת עם פתיחה כלפי חוץ לא על פי ההזמנה .בעוד שהדלת השניה מותקנת עם פתיחה פנימית כרגע אני עומד מול תביעה כנגדי עם השכן בנושא הזה.
ב. אותה דלת כניסה מותקנת לא באופן ישר – אלא בשיפוע אלכסוני.
ג. פערים בגבהים של הצלינדרים והידיות של שתי דלתות צמודות אחת לשניה.
(נראה פשוט מאד גרוע ולא טוב – נוצרת חזית לא יפה).
ד. בעיות צבע וחבלות רבות.
ה. התקנה של פורפילים פנימיים התבצע על ידי המתקינים בעזרת פטישים רגילים, ויצרה פגיעה פיזית חמורה בפרופילים ובצביעה שלהם. (הייתכן שאתם עובדים ללא פטישי גומי או הגנה אחרת על האלומנים ???? ופשוט משחיתים את האלומנים של הלקוח במהלומות פטישי הפלדה) – מעולם לא נתקלנו בהשחתה כזו של מוצר חדש !! המוצר נפגם באופן חד משמעי !!
ו. בהמשך לסעיף ד, עקב מהלומות הפטישים ישנה גם זכוכית סדוקה אחת לפחות ועוד שריטות על זכוכיות אחרות.
ז. התקנה של דלת שרות פנימית באופן עקום, כמו כן אותה הדלת פשוט מאד גם "רוקדת" ומרעישה.
בנוסף:
ח. מסתור כביסה שלא הותקן ונשאר זרוק בחצרי. בפיגורנוסף על נוסף מיום ההתתקנה האחרון.אשתי ביקשה מהמתקין בכל תוקף שיקח את המסתור עד ליום התקנתו בחזרה למפעל , ואין לנו אחריות על גנבתו. לעומת זאת לכם יש אחריות בכל פגיעה של אחד ממשפחתי או צד שלישי אחר שיהיה ברשותי עקב מהמצאות המסתור בחצר ביתי.
ט. הסוכן יוני הבטיח לנו שיספק לנו תוספת לגדר קיימת ברמה של אחד על אחד (הן בדוגמא ובפרופילים והן בגבהים וכדומה) שאלתי אותו היטב אם הוא מתחייב לכך ולאחר מספר בירורים שלו הוא הבטיח לי שכן , שורה תחתונה קיבלנו לא מזה ולא מזה ! אז גם שרוצים למכור,
לשקר זה לא יפה !!

לסיכום:
1. המוצר הינו פגום ולא יוצר על פי דרישתנו התקנה מזלזלת ומשחיתה, מעולם לא ראינו דבר כזה !
2. אנו דורשים פיצוי כספי מלא הן על המוצר שאין אנו חפצים בו כלל ועיקר !והן על עוגמת הנפש הרבה והיחס המזלזל של חברת טרילדור בכל הרמות !
3. אם לא נזוכה כספית או שדרישתנו לא תענה אגש להליכים משפטיים בהמשך לתלונתי זו.
כספי סוג הנזק :
החלפת השער החשמלי ודלתותיו או זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
דמתי אוהד - מנהל מחלקת שם ותפקיד:
בתאריך 04/06/12 בוצעה התקנת שערים , עיקר העבודה הורכב ויצא דו"ח תיקון ע"י המתקין שבו מפורטים ליקויים ונוספים , בו ביום יצר מר אבידר קשר עם שירות הלקוחות וביקש לבטל את העסקה , הוסבר למר אבידר שהעבודה טרם הסתיימה ויצא דו"ח רג'טים מסודרה בו הוזמנו מספר אלמנטים לסיום העבודה , כמו כן יצרתי קשר עם מר אבידר בתאריך 06/06/12 והסברתי לו שהעבודה טרם הסתיימה ומה שהוא רואה זה לא המוצר המוגמר , ואם יהיו טענות בסוף העבודה הוא מוזמן ליצור איתי קשר . תגובה:
נשלח טכנאי ללקוח לסיום העבודה , העבודה הסתיימה לשביעות רצון הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה