פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד חברת טרלידור: אי עמידה בתנאי הסכם רכישה לשערים מס' הזמנה 522264iv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/7 הסתיים התקנת השערים בביתנו ע"י חברת טרלידור, כבר ביום הראשון להתחלת ההתקנה מצאנו מספר לקויים אשר אינם עומדים במפרט ההסכם בנינו לבין חברת טרלידור וכן לקויים בייצור השערים במפעל החברה השערים והם:
1. חסר קישוט של 8 מטר מק"ט 618 ומספר דוגמא 1604בגדר, שערי חנייה ודלתות.
2. חסר קישוטים על לכול אורך הגדר והדלתות (קישוט פרח ), ובכל החלקים העליונים והתחתונים של הגדר והשערים !
3. אין מגן על קפיצי הכניסה מה שמהווה מפגע בטיחותי חמור...!
4. משקוף דלת כניסה בשני צידי שער הכניסה אינו מגיע עד הרצפה ומהווה סכנה בטיחותית.
5. בגדר ובדלתות פלטות עליונות פגומות, יש בהם בליטות כתוצאה מסתימה לא איכותית של חורים שכפי הנראה היו בפלטות לפני צביעתם.
6. הרכבת כל השערים והגדרות הותקנה לא בקו ישר
7. לא ניתן להרכיב אינטרקום לפתיחת השערים וכן להרכיב תיבת דואר בגלל התקנה ליקוייה והכנה ליקוייה של המיקום המיועד שבוצע במבנה של הקונסטרוקציה

חשוב לציין כי במעמד ההזמנה איש המכירות של חברת טרלידור בחר לרשום מק"ט של שער 130G למרות שציינתי בפניו כי בחרתי שער בעל מק"ט G140 בתוספת פסי הקישוט שבחרנו (פס אחד לחלק העליון).
מלבד המתקינים הראשונים שעשו את עבודתם כמעט טוב, אופן ההתנהלות של חברת טרלידור מלווה בייסורים ובעוגמת נפש בלתי נסבלת, בחרתי לרכוש את השערים אצלם היות וחשבתי שחברה גדולה ומכובדת תעמוד בתנאי ההסכם שהיא מבצעת עם לקוחותיה !!! להפתעתי ואכזבתי הגדולה גם אצלם היחס ללקוח ושירות לקוחות אינו בראש מעינם בלשון המעטה !
מצאתי את עצמי בכול שיחת טלפון אליהם לצורך תיקון הפגמים, מדבר כל פעם עם נציג אחר שלא היה מעורב בפרטים ונאלצתי להסביר את כל הסיפור מחדש, בין הנציגים - אביהו, שיון, ציון, ג'ורג', יורם, יוני, וכו.....
ביקשתי לדבר עם אוהד מנהל הייצור ורק הבטיחו שנוכל לדבר איתו אבל כמובן שזה לא קרה !!!
לאחר מספר שבועות הגיע מתקין מהחברה בכדי להוסיף חלקים חסרים וגם את אלה הביא פגומים ולא מתאימים.
לפני יומיים נשלח אלי מתקין בכדי לתקן את הליקויים ומבלי ליידע אותי התחיל לפרק את השערים בזמן שאני בבית ולא מודע בכלל שהוא מבצע פירוק. משמצאתי להפתעתי שמישהו מפרק את השערים והגדרות וביקשתי לדעת מה הוא עושה, הוא אמר שהוא מפרק את כל השערים בכדי להביא שערים מתוקנים אולי עוד שבועיים, (וכל זה ללא תיאום או ידיעתי), כמובן של הסכמתי להישאר שבועיים שלוש ללא גדרות ושערים בבית (אני ואשתי אנשים מבוגרים).
אני רוצה להוסיף שגם לאחר שמצאתי מישהו שמכיר את מנכ"ל החברה בכדי שידבר איתו שאולי יזיז את הדברים, לא רק שלא זזו המצב נהיה גרוע יותר.
כספי סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה