פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת שער חשמלי שאינו עומד במפרט נושא התלונה:
מיכאל דורון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח׳ האלטלף 25 יהוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/10/2012 בוצעה הזמנה מס׳ 242303 מול חברת טרילידור שכללה התקנת שער חשמלי לחניה, שער הולכי רגל, פרגולה ושלט למשפחה. ההזמנה הותקנה במלואה למרות קשיים, ותמורתה שולמה במלואה לחברת טרילידור. לאחר כחצי שנה מיום ההתקנה כלל הברגים והצירים בשער החשמלי החלידו לחלוטין! פניתי לשירות הלקוחות ולאחר דין ודברים ומספר ימי המתנה נשלח איש שירות בשם אסף שביט. לאחר שהציץ בשער הודיע כי בגלל שלא גרזנו את הברגים הם החלידו ולכן החברה לא תטפל בנושא. כמו כן טען שהיה בהתקנה ובמפורש הנחה על הטיפול הנ״ל. יש לציין שלא אישתי ולא אני פגשנו את הבחור ושנינו נכחנו ביום ההתקנה. ההתקנה בוצעה ע״י מתקין ערבי. יש לציין כי לא קבלנו תעודה כלשהיא או הוראות טיפול כלשהם.
חשוב לציין כי בלי קשר לנאמר אני מטפל באופן שוטף באמצעות wd40 בכלל המערכות כולל השערים הנ״ל.
ללא קשר אין ספק כי האביזרים שחברת טרילידור השתמשה בהם אינם עומדים בתנאי סף של תנאי סביבה, בדגש על ציוד שמתוקן בחוץ בגשם ובשמש!
פניתי לשירות הלקוחות והופניתי למנהל ההתקנות בשם אוהד לפתרון הסוגיה לאחר שבקשתי לשוחח עם מנהל שירות או שווק.
לאחר שלא ענה לשיחותי הובטח לי כי יחזור אלי. כמובן שזה לא קרה.
פניתי לאוהד דרך מחלקת השיווק על מנת שיסייעו בידי לחבר ביננו וקבלתי תשובה שאפנה בכתב ויחזרו אלי.
אני רוצה לומר שהיחס שניתן ע״י איש השירות ומנהלו משפיל, מבזה ואינו עומד בקנה אחד עם רצינאל החברה לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח!
עומדות 2 אפשרויות: תיקון התקלה או שאפנה לערכאות משפטיות שלהן מורגלים כנראה בחברה.
כספי סוג הנזק :
תיקון והחלפת הרכיבים החלודים פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
דמתי אוהד - מנהל מחלקת התקנות שם ותפקיד:
ראשית אציין שהעסקה בוצעה בתאריך 241011 לפניי כשנה , בהזדמנות זו אציין שכל מוצרי החברה מגולוונים וצבועים בתנור , המנגנון מספרים המדובר הינו מוצר נילווה להתקנה ואינו עובר גילוון חם מטעמי בטיחות בתאליך הגילוון המוצר ניכנס לתנור ב 180 מעלות וזאת ע"מ לא להחליש אותו !
בנוסף מנגנון המספרים הינו מוצר עובד והברגים המדוברים צריכים לעבור גירוז כל מספר חודשים דבר שלא בוצע לדיבריי טכנאי השטח שביקר במקום ומכאן החלודה .
אציין שהפיתרון פשוט ביותר ניקויי החלודה צביעה וגירוז אך מר דורון אינו מוכן לכך .
לעניין התעודה לא התקבלה כל בקשה מרגע ההתקנה ואין כל בעייה להמציא אותה .
כמו כן ההתקנה בוצעה אמש ולא נתנה ע"י מר דורון פרק זמן סביר לענות בצורה מסודרת ע"מ לתת פתרון לדרישותיו לפניי שפנה לאתר הנ"ל וכל זה עוד לפניי שקיבל תשובה .
תגובה:
אצור קשר עם מר דורון ואנסה להגיע לעמק השווה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה