פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מוצר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה קבלן שבנה לנו את בית עסה טעות בסרטוטים ואיפו שהיה אמור להיות גג למרפסת שירות לא בנה אותו. כפיצוי הוא אמר לנו שנימצא חברה שתעשה לנו פרגולה והוא ישלם לחברה. וכך קרה.
ראינו את העבודה של חברת טרילידור אהבנו אותה. התקשרנו לחברה והגיע הסוכן יוני. נתן הצעת מחיר בערך אמר שצריך לבוא מודד למדוד ולפי זה יגידו ערך מדויק. התקשרנו לקבלן והוא הסכים. כשהתקשרנו לחברה פעם נוספת כדי להזמין את הסוכן והמודד נאמר לנו שסוכן בחול יחזור עוד חודש! בסבלנות המתנו עד שחודש יעבור לא הלכנו לבדוק אפילו שום מקום אחר. התאהבנו בעבודה שלכם.
כשיוני חזר בא לעשות מדידות ואמר תוך 90 יום יגיע הגגון(פרגולה).
כשהגיע זמן להרכבה וקבלן רצה לשם בצ'קים/ תשלומים כל אמצעי תשלום רק לא מזומן הם לא הסכימו אמרו שגובים מזומן ולפני שבאים להרכיב.
הקבלן לא סירן ושילם לפני ההרכבה במזומן.
כשבאו להרכיב בפעם הראשונה המידות לא היו נכונות. הם הלכו וחזרו כעבור כשבועיים ושוב היה משהוא לא נכון ושוב הם חזרו כעבור כשבועיים
ושוב באו בלי חלקים מתאימים כמה פעמים זה נימשך ישבנו בבית כולל השכנים שלנו כי ההרכבה הייתה אמורה להיות מהגג שלהם. היינו סבלניים מאוד לבסוף כשכבר סימו את העבודה כעבור כיותר מחודשיים וכל פעם הינו אמורים לקחת חופש מהעבודה לא אמרנו מילה מבינים שיכולים להיות טעויות.
אבל אחרי שהתחילו גשמים הגשם מטפטף על המעקה של המרפסת יורד לקיר של המעקה ויוצאת לנו שם ירוקת.
התקשרתי שלירות להזמין משהוא שיראה ויציע מה לעשות. נאמר לי שעשינו הזמנה דרך סוכן ושהוא ימשיל איתנו את הטיפול.
בעלי התקשר לסוכן. הוא כל הזמן משך אותנו ולא הגיע עד שבעלי כבר התעצבן וצעק עליו. ואז הוא אמר שיגיע קבע יום ושעות חמתי ישבה בבית
והוא לא הגיע כשבעלי התקשר אליו ושאל למה לא היה הוא ענה שראה מבחוץ את מה שהיה צריך לראות. נאמר לו שהבעיה לא בחוץ אתה בפנים.
אחרי כמה שיחות לא נעימות הוא אמר שצריך להגיע עם מודד כי הטעות שלו ועם הוא יודע בטעות יתקנו לנו!
אחרי כמה שיחות נוספות נקבעה פגישה עם מודד. ושוב חמתי ישבה בבית
והמתינה ושוב לא הגיעו כשבעלי התקשר נאמר שראו הכול מבחוץ.
ורק אחרי שמודד יקח על עצמו את האחראיות אולי לתקנו לנו.
אחרי שהמתנו כחודש ובעלי התקשר כל פעם ליוני קיבל תשובה שיתקנו כמו שהוא מבקש יעריכו את המעקה של הפרגולה כשניקבע הפגישה והינו בבית נישלח SMS עם יום ושעות לא הגיע אף אחד כשהתקשרנו למתרין כי בSMS נישלח טלפון של מתקין הוא אחר שחלק לא היה מוכן ולכן הוא לא יגיע. אף אחד לא התקשר להודיע שאין צורך להישאר בבית כלום כשהתקשרנו לחברה ענתה לנו פקידה ורדית שאמרה כן זה נכון ושיגיעו בשבוע הבאה כששאלנו כבר עם איזה דברים היא אמרה שלא יודעת רק כשיהיה מוכן היא תוכן להגיד לנו הגיע יום חמישי ושוב נישלח SMS וכשהתקשרתי לחברה לשאול למה לא מתקשרים אלה רק דרך SMS נאמר לנו שאנחנו לא עונים. וזה לא נכון בחברה יש טלפון של בעלי והוא תמיד עונה כי מעות העבודה שלו בין היתר להיות זמין ללקוחות שלו. וכששאלתי עם מה יגיעו איזה חלקים אמרה עם מערכה עששעלנו מה עם הסנטף אמרו לנו שמלמעלה זה לא צריך להעריך. אני אמרתי שבלי סנטף אין טעם לתקן ולעשות כלום זה יהיה אותו דבר. ושאני רוצה לדבר עם משהוא אחראי שכבר נימאס לי נתנו לי טלפון של ניראל מנהל תפ"י
ואחרי שאני יצרתי איתו קשר והסברתי לו את המצב ואת הטעות של החברה אחרי כמה ימים של מחשבה הוא אישר את הערכת הסנטף גם.
רק לנסות להבין בכל המיקרים החברה אף פעם לא יצרה קשר טלפוני
לא דיברה עם הלקוח הכול או שאנחנו יצרנו קשר עם החברה מנהלים סוכנים או שנישלחות לנו SMS עם יום ושעות של הגעה בלי לבדוק אם אנחנו יכולים או לא. הSMS נישלח בימי חמישי לקראת שעה 4/5בצהריים לתאום ליום ראשון הקרוב. ו 5 השרות כבר לא עונה. בקיצור אחרי שהמנהל כבר אישר את הסנטף גם ניקבע לנו יום תיקון דרך SMS ועירגנו מיום חמישי ליום ראשון שמשהוא יהיה בבית מתקשרים ואומרים שלא יגיעו כי המתקין חולה הודיע בבוקר על זה שחולה. ושנגיע ביום ראשון הבאה.
כשהתקשרתי לחברה ודיברתי עם אותה ורדים ואמרתי לה שבכל חברה שיודעים שיש בעיה עם לקוח ונעשה לו נזק יעסו הכול כדי לא לדחות את הלקוח על זה נאמר לי מה את לא מבינה שמתקין חולה יגיעו אליך ביום ראשון הבאה אמר לי לה ביום ראשון הבאה זה חג אז נאמר לי אז יבואו ביום ראשון שאחריו כש שאלי באיזו שעה צריך להבין שאנחנו כולם עובדים ולא יושבים בבית להמתין בימי ראשון לטרילידור נאמר לי שיעדכנו אותנו רק ביום חמישי שלפני. ורך קראה הודיעו לנו ב SMS שיגיעו ביום ראשון אחרי שבועיים. הגיע מתקין להתקין עם החלקים רק בלי סולם ודרך השכנים לא היה מוכן להגיע. אמר שיבוא שבוע הבאה וששירות יקבעו פגישה באיזו שעה. איך אפשר להתקין פרגולה בלי סולם וסלי להעלות לגג?
לא ברור לי כשהתקשרתי לחברה לשירות וביקשתי וגם דרשתי שיבוא היום שלא ניתן כל פעם לקחת חופש מהעבודה איך יכול מתקין להגיע בלי כלים לעבודה? נאמר לי שאין מה לעשות גברת לא יכולים היום להגיע. יגיעו ביום ראשון הבאה. וגם כך קראה שלחו שוב SMS אתמול ב11.04 שיגיו ב יום ראשון 14.04. ולאחר מכן יצר קשר יוני הסוכן ואמר שהם חייבים שאנחנו נזמין מנוף כדי להעלות את הדברים למעלה. ההתקנה היתה בלי מנוף וגם עם הם צריכים כרגע מנוף אחרי כל ההתנהלות אני בתור חברה כבר לבד הייתי מזמינה מנוף בלי לידע את הלקוח ולא קודם לשלוח הודעה שיגיעו להרכיב ו7אחר כך להתקשר ולמסור שעם לקוח לא יזמין מנוף לא לא יבואו להרכיב.
אני דורשת מהחברה שיבוא לתקן בפעם אחת בלי לבקש מאיתנו כל מיני דברים שיחשבו מה הם צריכים ושירכיבו כבר את החלקים .
וגם פיצוי על ימי עבודה שנעדרנו ועל העצבים והמשחקים שהחברה שיחקה איתנו. יש לנו הרגשה שהם פשות מתעללים בנו .
אני מעולם לא נתקלתי בשירות כזה גרוע.
תקלה לא פתורה סוג הנזק :
תיקום דחוף בלי בקשות לתוספת מהחברה, פיצוי על הנזק, ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה