פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקה לא נכונה והתקנה רשלנית של גדר ושער כניסה לחצר הבית ,פריצה לחצר ללא תיאום נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 17/5/2013 הוזמנו גדר ושער כניסה לחצר ביתי בהזמנה 507050 אצל הסוכן בשם שמעון ובעלות הכוללת 11,000 ש"ח . היות ואני מתגורר בבית דו-משפחתי , גם השכן הזמין את הנ"ל באותו מועד.
2. ב 18/7 תואמה התקנת הגדר והשאר אצלי ואצל השכן .
3. עם תחילת ההתקנה הסתבר לי כי לא סופקה גדר צד במידות 1600X300 אלה במקומה סופקה פלטה חלקה שחוברה באמצעות ברגים שרואשיהם בולטים וזאת בניגוד להזמנה , בה רשום במפורש תיאור.
4.היתי ונוכחתי בעת ההתקנה ,הערתי למתקין כי הוא לא פילס את חלקי הגדר ולכן נוצרו רווחים בין חלקי עד כדי 2 ס"מ , המתקין התעלם ממני באומרו כי הכול יהיה בסדר והוא יסדר ויסגור את הרווחים.
5. בהמשך הערתי כי שער הכניסה לא מפולס והוא נסגר ללא שליטה ומזיז את כול הגדר. כמו כן, אחד העמודים קצר מהשני בכ 20 ס"מ!
6. בהמשך ראיתי כי תיבת דואר הורכבה עקום ודלת שלה נפתחת תוך שפשוף התיבה , צריך להפעיל כוח על מנת לסגור את הדלת .
7. התגלו גם פגעי צבע שירד במקומות שונים של השער.
8. בגלל מידות לא נכונות היה צורך לחתוך חלק מאחד חלקי הגדר. החיתוך בוצע כאשר המתקין מחזיק את החלק ביד ללא תמיכה ולא ישר. כאמור, אחד החלקים היה קצר בכ 2 ס"מ מהמידה שרשומה בהזמנה ונוצר רווח בינה לבין שאר החלקים וכתוצאה מכך גם בין החלקים הנוספים.
9. ב 19/7 התקשרתי ומסרתי את תלונתי לסוכן שמעון שהגיע אלי ב 22/7 ואחרי שבחן את העבודה טען כי ,זאת אחת ההתקנות הטובות שראיתי".
אני עמדתי על שלי והסוכן הסכים לתאם ביקור "מומחה" מטעם טרילידור אצלי .
10. אכן ב 1/8 ביקר אצלי מתקין אחר מהחברה אחרי תיאום טלפוני ובמסרון בטלפון סלולרי. המתקין הזה ראה אי-התאמות ומסר לי כי הוא לא מסוגל לתקן אותם ויבוא שוב יחד עם מנהל שרות מטרילידור,אך אני אצטרך להמתין .
11. ב 5/8 בהגעתי הביתה בשעות ערב מאוחרות הבחנתי להפתעתי כי בוצעו עבודות בגדר ללא תיאום וללא נוכחותי ו/או מי מבני משפחתי בבית , תוך כניסה לא מאושרת (פריצה במילים פשוטות) לחצר ביתי נעולה באמצעות מנעול חשמלי. השכן מסר לי כי בסביבות שעה 15:30 הגיע אליו מתקין מטרילידור לצורך השלמת אספקת תיבת דואר , בהמשך הוא פנה לביתי במטרה לבצע "תיקונים" . השכן אמר למתקין כי בעלי הבית לא נמצאים וביקש מממנולא לעשות כלום ללא תיאום, אך האחרון פתח את השער הנעול באמצעות לחיצה על הידית הפנימית מעבר השני של הגדר ופרץ פנימה .הוא הרכיב פסי מתכת שסגרו את הרווחים בין חלקי הגדר והרכיב תוספת של 20 ס"מ לעמוד של השער .העבודה הזאת בוצעה תוך קידוח חורים והרכבת ברגים בולטים החוצה שלא היו מתוכננים ולא אמורים להיות בגדר ובכך קילקל עוד יותר את המראה החיצוני של המוצר. כול זאת , כאמור, תוך הפרה בוטה של פרטיותי , התפרצות לשטח פרטי וללא הסכמה או תיאום.
12. אני מבקש :
- להחליף את העמוד הקצר בעמוד תקין
- להחליף פלטה בגדר צד שהוזמנה
- לפרק את הברגים והפסי מתכת שנוספו , לפרק את חלקי הגדר ולהרכיבם תוך פילוס נכון וללא רווחים
- לספק ולהחליף חלק מהגדר הקצר ב 2 ס"מ בחלק במידות הנכונות
- לתקן את הצבע
- להרכיב נכון את תיבת הדואר ולתקן צבע ודלת שלה
- לפצותי על עוגמת נפש

בברכה,

ליאוניד שכטמן
כספי סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה