פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות משפילה של מדריך קווי חופשה נושא התלונה:
כחלון אלה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בע"ה
לכבוד : מחלקת שירות לקוחות חברת קווי חופשה
חברת קווי חופשה שלום רב !
בתאריך ה 23 לספטמבר טסנו אני ואימי לנופש בפראג- צ'כיה.
כל ענייני הזמנת החופשה , הטיסות , המלון וההעברות נעשו דרך שירות הלקוחות של חברתכם לשביעות רצוננו.
עם נחיתתנו בפראג קיבל את פנינו המדריך זיו הרופלד. לאחר שלום קצר הוא הפנה אותנו לבית הקפה הסמוך בתוך מתחם השדה תעופה וכשניסינו לברר איתו פרטים מסוימים הוא שב והפנה אותנו לבית הקפה .לאחר שהתאספו כל התיירים , עלינו לאוטובוס , שהסיע את המטיילים לבתי המלון השונים ברחבי העיר.
במהלך הנסיעה באוטובוס המדריך הסביר כמה עובדות על ההתנהלות בעיר וגם על מסלולים שונים. הוא שיווק את עצמו לאורך כל הנסיעה ,ועבר בין המטיילים לצורך מתן מענה לשאלות וגבייה עבור טיולים למעוניינים. אלו אשר הביעו התעניינות ברכישת מסלולים זכו לתשומת לב והסבר סבלני.
אותנו הטרידה שאלה אחת לגבי העברות לשדה התעופה. לאור העובדה ששתינו שומרות שבת , עמדה בפנינו בעיית הנסיעה בשבת . כמו כן טיסתנו חזור הייתה מיועדת לשעה 23:55 בתאריך 27 לספטמבר ,וצאת השבת הייתה בשעה 19:35. כתוצאה מכך פנינו אל המדריך על מנת לבקש ממנו להתחשב בנו בשעת ההעברה חזור לשדה התעופה , אך הוא התייחס בזלזול וענה "אני לא יודע להגיד לכם עכשיו , ואין לי מה לעשות ביום שישי תדעו את התשובה" . ניסיתי להציע לו אלטרנטיבות שאותן ישקול על מנת לעזור לנו , שכן ההעברות הן סוג של שירות אותו רכשנו , בתגובה "זכינו" אני ואימי לטון גבוה ותוקפני "היה לי טיול לפניכם בו היו שומרי שבת , והם נאלצו למצוא לעצמם דרך חזרה במונית או במטרו , אם אתם שומרי שבת למה קבעתם טיסה במוצאי שבת ". כידוע לנו ולכם שעת ההתייצבות בשדה התעופה היא כשלוש שעות לפני הטיסה , כך שהטיעון שלו היה חסר טעם שכן השבת יוצאת 4 וחצי שעות לפני הטיסה.
לפי ההנחיות של זיו ביקשנו מעובדת הקבלה להשמיע לנו את ההודעה , וכך היה . זיו הקריא את שמות בתי המלון והזמנים בסדר עולה והמלון בו לנו לא נשמע ברקע. אלא שאחרי הקראת כל המלונות , כשהקריא כבר את השעה 20:00 חזר למלון שלנו והציג את השעה 19:20.
בצאת השבת הגיע האוטובוס בדיוק בזמן הנקוב , ובחוסר נעימות ביקשנו מהנהג להמתין איתנו על מנת לשמור את השבת במלואה.אינני מבינה את התעקשותו של זיו לגרום לנו לנסוע בשבת ,למרות שציינו בפניו את זמן יציאתה, מדוע לא היה ניתן להמתין 15 דקות לאסיפתנו , בנוסף לאור העובדה שהתחנה הבאה הייתה קרובה מאוד ובה התעכבנו רבות. מסתבר שזאת הייתה תחנה מאספת של כמה בתי מלון , אשר תוכננה לעיכוב. מזלנו שהגוי אשר הסיע אותנו הבין וחיכה עימנו.
הרגשנו מושפלות בדרך ההתייחסות של זיו המייצג את חברתכם , כואב לי לראות שאדם המייצג חברה ישראלית אינו קשוב לבני ארצו ועוד לדת ממנה הוא בה וכל מה שחשוב לו היה למכור וכמה שיותר. כמדריך המקבל כסף על עבודתו עליו להיות קשוב ולענות לצרכים של לקוחותיו ,בגדר האפשר , ולא רק לאלו המשלמים לו סכומי עתק לטיוליו.
לאור האמור לעיל , לטיפולכם ותשובתכם אודה .
אלה וסופיה כחלון
מייל: Ella2***********@gmail.com טלפון:0522********1
עוגמת נפש סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה