פרטי התלונה

נופס בקוס-יוון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המלון+השירות במלון. מצורף המכתב שנשלח מתאריך 11.8.2013-פניתי מספר פעמים ללא מענה.
הזמננו דרככם חופשת הכל כלול לקוס בין התאריכים ה-1.8.2013 עד ל-4.8.2013 במלון Aqua Land Kipriotis
ראשית יש לציין שההזמנה הייתה על שני חדרים בדרישה שיהיו צמודים אחד לשני בהרכבים :
• חדר ראשון 3 מבוגרים וילד בגיל 12 ארבעה בחדר
• חדר שני 2 מבוגרים וילד בגיל 11, שלושה בחדר, סה"כ 7 אנשים.
בקבוצה שלנו הייתה גם אמנו רונית הפנסונרית.רונית הגיעה לחופשה פצועה בקרסול של הרגל,עם נפיחות.ראו תמונות מצורפות. לקח לנו הרבה זמן לתאם את החופשה והתאריכים.
התשלום ששולם לכם סכום של 5614.62+5614.62+2133=13362.24 שח
עם הגעתנו למלון וקבלת החדרים, התברר לנו שהחדרים רחוקים ממרכז המלון וכדי להגיע ללובי,חדר אוכל, בריכות וכו" אנו נדרשים להזמין הסעה, דבר שהקשה מאוד על רונית אמנו.
כמו כן ולמרות שבדקתי עם הסוכן במפורש על WIFI חופשי, אמרו לי שאין WIFI בחדרים ורק באזור הלובי וזה כמובן כרוך בתשלום!!!
לאחר פירוק המזוודות התברר לנו שבאחד משני החדרים המזגן אינו תקין. הסברנו את הבעיה לדלפק קבלת הקהל
עוד בתאריך ה-1.8.2013 בשעה 14:00. הוסבר לנו על ידי העובדת Zina שאין בעיה והנושא יטופל באופן מיידי.
לאחר שעה חזרנו אליה והיא אמרה שהנושא הועבר למחלקת תחזוקה וזה בטיפולם.
בשעה 17:00 כאשר אנו עדיין ממתינים בחדר ולאחר שיחה עם Zina לא התקדם כלום .
בשעה 18:00 ביקשנו כבר לעבור לחדרים אחרים והיא הודיעה לנו שהמלון בתפוסה מלאה ואין חדרים פנויים.
בשעה 19:00 כאשר עדיין לא טיפלו בנו, דרשתי לדבר עם המנהל. היא אמרה שעוד מעט יגיע ואוכל לדבר איתו.
בינתיים אנו ממתינים לשוחח עם המנהל והשעה כבר 21:00 וטרם טיפלו בבעיה והמנהל גם לא פוגש אותנו.
בשעה 22:00 ולאחר ייאוש מתמשך בלובי, ניאותו לתת לנו מאוורר ללא מתן שום אופציה אחרת!
השהות בחדר היה כמו להיות בכבשן אש או בסאונה לוהטת. לא ישננו כל הלילה . לחליפין היינו פותחים את דלת החדר רק כדי שיהיה לנו אוויר לנשימה.
עקב חוסר שינה היינו מלאי כעס על הזלזול וחוסר איכפתיות מצד המלון לבעיה החמורה שלנו.
למחרת בשעה 8:00 בבוקר כבר היינו בלובי לקבלת מענה לבעייה לאחר לילה קשה שאיני זוכר מאז שהותי הצבא.
הודיעו לנו שאכן יש בעיה במזגן ואינו ניתן לתיקון. מאוד מעליב שלאחר 18 שעות של סבל האמינו לנו. ניסו להרגיע אותנו ואמרו שיסדרו לנו חדרים אחרים לאחר השעה 10:00 בבוקר. עדיין בקשתי לדבר עם המנהל ואמרו לי שהוא יודע עלינו ויגיע רק ב-9:00.
בינתיים דברתי עם נציג שלכם ליאל מועלם מ-Karis Travel והסברתי לו את הבעיה שלנו.אמר שימצא לנו מקום אחר.
בשעה 10:30 הצלחתי לתפוס את המנהל Hatasios שאמר לי שמתנצל על העוגמת הנפש ויכול לפצות אותנו בשעתיים !!!WI FI או במסאג' לבן אדם אחד.הסברתי לו שאינני מעוניין בטובות ורק מעוניין התמורהה שלמה ששלמתי עבורו!
בשעה 11:00 עדיין לא היו להם חדרים להציע לנו.
רק בשעה 12:30 נתנו לנו מפתחות לחדרים חלופיים ואמרו לנו שהחדרים לא ממש אחד ליד השני אלא שניים ליד. בקשנו לראות החדרים. החדרים טרם נוקו, היו עדיין רחוקים אחד מהשני. חדר אחד בקומת קרקע בקצה אחד והחדר השני שתי קומות מעל בקצה האחר של המבנה, ללא מעלית כמובן. לא בדקנו מעבר לכך והאם בחדרים אילו המזגנים עובדים או לא.
חזרנו לדלפק כניסה והודענו להם שאיננו מעוניינים בחדרים ושהחדרים אינם יכולים לשרת אותנו.
בשעה 13:00 ובחזרה אליהם, אמרו לנו שבגלל שאין להם חדרים, יעבירו אותנו למלון אחר מאותה הרשת ושההסעה תבוא לקחת אותנו לשם.בקשתי לראות את החדרים לפני שאנו עוברים.
המתננו עוד שעה ואחרי שכבר עברו 24 שעות מהשהייה שלנו במלון ללא הנאה מינימלית משירותיה של המלון, בשעה 14:00 בערך הגיעה הסעה שלקח אותנו למלון Kipriotis Vilage
בהגעה ל-Vilage התברר לנו שאף אחד לא דבר איתם על זה שאנחנו 7 אנשים עם ילדים ומה שהיה להם להציע זה חדר אחד בבלוק ה-200 והחדר השני בבלוק ה-500. בלתי אפשרי בשבילנו.מרחק של שתי תחנות .
בשלב זה החלטנו למצוא מלון בעצמנו.
הגענו למלון Panorama Kipriotis ובקשנו לשכור 2 חדרים .למראה הפליאה היו להם שני חדרים צמודים והמתאימים לבקשות שלנו.עלות החדרים לשתי לילות 890Euro.
בחזרה למלון ולעובדת Zina אמרנו שאנו עוברים ל-Panorama . לאחר מספר טלפונים הודיעה לנו שאנו נדרשים להוסיף "רק" 370Euro. מצורף הקבלה על התשלום.
בשעה 15:00 העברנו את המזוודות בעצמנו למלון החדש.
היינו כבר באפיסת כוחות,ללא אוכל כל היום, לאחר יממה היינו עם התמוטטות עצבים ללא יכולת תפקוד לאחר כל הטרטורים שעברנו.
אמנם הדיל הכל כלול אבל לא היה לנו זמן להנות מכך.
רוברט: במלון החדש בארוחת הערב נדרשנו לקוד לבוש עם מכנס ארוך. זה מה ששבר את גב הגמל. הייתי בהתמוטטות עצבים כללית, צעקתי והשתוללתי ובקשתי לדבר עם המנהל וכשזה כהרגלו איחר, נכנסתי לאכול בחדר האוכל ואמרתי להם שמבחינתי שיזמינו לי שוטר . בהמשך צעקתי וקללתי ללא הרף ורבתי גם עם בני משפחתי כאשר ניסו להרגיע אותי. לבסוף לאחר תחנוני אימי עזבתי את חדר האוכל.
גם בלילה הזה לא ישנתי מעצבים .
הנני נוטל כדורים להרגעה מאז ה"חופשה" הזו.
בנוסף בטיסת חזרה לארץ קרעו את אחד המזוודות שלנו.נודע לנו שחברת התעופה שבה טסנו אינה אחראית על הנזק.
לסיכום:
הדיל שקנינו היה ל-3 ימים. בפועל נוצל פחות ממחצית
שולמו 370Euro נוספים למרות שהבעיה הייתה של המלון.
לא היה WIFI במלון למרות שהובטח ובחינם.
נגרם עוגמת נפש ומריבות בין בני משפחה בעקבות הטיפול הלקוי בבעיה.
הגענו למצב של התמוטטות עצבים שכתוצאה ממנה חלקנו בטיפול תרופתי.
הדרישות שלנו:
החזר חלקי מהתשלום הראשוני ששולם 13362.24 סכום של 7000 שח.
החזר מלא של התוספת ששולם 370Euro
פיצוי עבור הטיפול הלקוי בבעיה 5000 שח.
עלות מזוודה חדשה 250 שח
*סך הכל אנו דורשים 12250 שח ועוד 370Euro

כסף סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?