פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בקיוון אליזבת . קווי חופשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית , עלי לציין שאני לקוחה שלכם שנים רבות , רכשתי מכם חופשות רבות ואינני מסוג הלקוחות שנוהגים להתלונן ללא בסיס .
כמובן שיש גורם רבים שאינם תלויים בכם , אבל איכות המלון קויין אליזבת' היא מתחת לכל ביקורת ואיננו ראוי להיות מלון של 3 כוכבים .
1. אין מים חמים וכל הטיול התקלחנו במים פושרים כשבחוץ טמ' של 15 מעלות , קפאנו מקור וסבלנו .
2. המזגן לא עובד , לא חימום ולא קירור ביום היה חם ובלילה קור כלבים
3. אוכל מגעיל שחוזר על עצמו בכל ארוחה ללא שום סוג של בשר חוץ מכנפיים , לחם יבש , מגישים קונפלקס בלי חלב , חדר אוכל חשוך בגלל שחוסכים בחשמל .
4. ספא שלא טחו להדליק את האור הכל חשוך
5. אין שום פעילות בלילה בשעה 22:00 המלון נטוש וחשוך . הכל סגור , אין סרט ובידור כמו שהבטיחו .
6. בריכה "מחוממת" עם מים קרים שאי אפשר להכנס וכמובן בחושך
7. כל המלון חשוך ונראה כמו ספינה טרופה בגלל שחוסכים בחשמל .
8. הדיל היה "הכל כלול" למרות שחוץ מכוס מים ותה שום דבר לא היה כלול
9. יחס מגעיל מצג העובדים
10. איחור מוגזם של שעתיים!!! של האוטובוס ביום היציאה מהמלון .
11. לא היה שירות חדרים ולא ניקו את החדר פעם אחת בכל השהות .






זהו אינו היחס שהייתי רוצה לקבל ממלון 5 כוכבים , זאת הייתה היומולדת הכי גרועה הייתה לי בחיים .
סבלתי בכל רגע בעיקר מהאיכות הירודה של האוכל , מהיחס של ה אנשים במלון ומהמלון המוזנח .
אני חוזרת ואומרת , אינני לקוחה שנוהגת להתלונן ואינני מפונקת . אבל במקרה זה אינני יכולה "להחליק " . כי מרגישה שרימו אותי ולא קיבלתי שום תמונה למה ששלמתי
עוגמת נפש , כספי סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה